• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

محدودیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در همدان

  • کد خبر : 91449
  • 17 آبان 1399 - 12:50
محدودیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در همدان

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه محدودیت فعالیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در ۱۰ شهرستان استان همدان اجرا می شود گفت: رعایت پروتکل ها یک الزام قانونی است و کسانی که رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند. به گزارش عصر همدان، سعید شاهرخی، استاندارد همدان در […]

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه محدودیت فعالیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در ۱۰ شهرستان استان همدان اجرا می شود گفت: رعایت پروتکل ها یک الزام قانونی است و کسانی که رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش عصر همدان، سعید شاهرخی، استاندارد همدان در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: کلیه کسبه و اصناف در ۱۰ شهرستان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ فعالیت می کنند و بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی از کسی که قانون را رعایت نکند به مراجع قضایی معرفی می شود (به استثناء اصنافی که در تامین مایحتاج مردم فعالیت دارند).

وی عنوان کرد: سازمان صمت و اصناف موظف هستند که این طرح را به صورت کامل اجرا کنند و هیچ کوتاهی در عدم اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست.

استاندارد همدان اظهار کرد: دورهمی های خانوادگی یکی از علت های اصلی ابتلا به کروناست که نیاز است مردم در این زمینه رعایت اصول بهداشتی را داشته باشند.

وی بیان کرد: در همه شهرهای استان محدودیت های ترافیکی و رفت و آمد در مکان های با ازدحام جمعیت اجرا شود و در شهر همدان در منطقه گنج نامه، بلوار و پارک ها محدودیت هایی ایجادشود.

شاهرخی در پایان گفت: کسانی که باعث برگزاری تجمعات هستند به مراجع قضایی معرفی می شوند و برگزاری هر گونه مراسم عروسی، عزا و همایش ها و مسابقات ورزشی ممنوع است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91449
  • دیدگاه‌ها برای محدودیت کلیه کسبه و اصناف تا ساعت ۱۸ به مدت یک ماه در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.