• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

فعالیت دو مرکز روزانه سالمند در همدان /شعار هفته سالمند ۹۸ فرصت های برابر تمام سنین است

  • کد خبر : 24014
  • 09 مهر 1398 - 12:07
فعالیت دو مرکز روزانه سالمند در همدان /شعار هفته سالمند ۹۸ فرصت های برابر تمام سنین است

کارشناس سالمندان مرکز بهداشت همدان از فعالیت دو مرکز روزانه سالمند در استان خبر داد که با هزینه های کم آماده ارائه خدمات مختلف به سالمندان هستند. سعیده سهرابی،کارشناس سالمندان مرکز بهداشت همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: درشهر همدان ۶۲ هزار و ۸۶۲ نفر سالمند در شهر و روستا داریم و با […]

کارشناس سالمندان مرکز بهداشت همدان از فعالیت دو مرکز روزانه سالمند در استان خبر داد که با هزینه های کم آماده ارائه خدمات مختلف به سالمندان هستند.

سعیده سهرابی،کارشناس سالمندان مرکز بهداشت همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: درشهر همدان ۶۲ هزار و ۸۶۲ نفر سالمند در شهر و روستا داریم و با توجه به افزایش سطح کیفی زندگی و بهداشت و توسعه تعداد سالمندان رو به افزایش است .

وی ادامه داد : در پایان سال ۹۷ درصد سالمندی۱۰/۰۲ است و برنامه سالمندان سه سال درحال اجرا است و پرونده های الکترونیک برای آنها تشکیل می شود و سالمندان بالای ۶۰ سال به مراکز سلامت می توانند مراجعه کنند و آموزش شیوه زندگی سالم شامل فعالیت بدنی تغذیه سالم پیشگیری از حوادث و سلامت روان برای آنها آموزش داده می شود .

سهرابی عنوان کرد: مراقبت هایی که فشارشون اندازه گیری می شود و سالمندانی که چاق یا لاغر هستند تحت رژیم درمانی قرار می گیرند .

وی ادامه داد: آزمایش های چربی و قند به طور رایگان برای آنها انجام می شود و پرونده برای کسانی که مشکل دارند تشکیل می شود و همچنین مکمل سالمندی توزیع می شود .

کارشناس سالمندان مرکز بهداشت همدان افزود : دو محل برای سالمندان داریم یکی حبیب ابن مظاهر و دومی حامیان مهر است که اولی روبروی بیمارستان فاطمیه قرار دارد و دومی میدان پیشاهنگی جنب مسجد قدس است مددکاری روانشناس و پزشک دارد .

سهرابی گفت: سالمندان می توانند از این دو مرکز با پرداخت هزینه های کم استفاده کنند و شعار هفته سالمند در سال ۹۸فرصت های برابر برای تمام سنین است یعنی که همان قدر که حیات یک جوان برای ما مهم است زندگی سالمندان هم برای ما مهم است .

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24014
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت دو مرکز روزانه سالمند در همدان /شعار هفته سالمند ۹۸ فرصت های برابر تمام سنین است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.