• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
کارشناس مسائل سیاسی:

فریاد حقانیت مردم فلسطین را به روزمرگی دچار‌ نکنیم‌

  • کد خبر : 213412
  • 08 فروردین 1403 - 9:03
فریاد حقانیت مردم فلسطین را به روزمرگی دچار‌ نکنیم‌
کارشناس سیاسی با بیان اینکه بیش‌ از ۳۰ هزار انسان بی‌گناه در غزه کشته شده و هشت هزار نفر نیز زیر خاک‌ها هستند، گفت: با این شرایط باید فریاد حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین را به روزمرگی دچار‌ نکنیم‌ و جنایت بزرگی که در غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌شود را به گوش جهانیان برسانیم.

محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه این روزها خبرهای بسیار تلخی‌ از غزه می‌رسد، گفت: بعداز عملیات طوفان الاقصی که ۷۶ سال پس از هجوم رژیم غاصب صهیونیستی، توسط فلسطینی‌ها انجام شد همه دنیا فهمیدند که دیگر مردم مظلوم فلسطین همه راه‌ها را برای احقاق حق خود رفتند و دیگر چاره‌ای جز مبارزه در میدان جنگ ندارند.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند اصلا چرا این جنگ شروع شد، افزود: آیا یک ملت که همه راه‌های ممکن و دیپلماتیک را رفته و نتیجه نگرفته باشند حق ندارد روش مذاکره را به مبارزه تغییر دهد؟

این کارشناس سیاسی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی غاصب است و مردم را از سرزمین خودشان بیرون کرده، اگر نگاهی به معنی فلسطین در فرهنگ لغت داشته باشید معنی آن یعنی یکجا نشینان و اجداد اولیه فلسطینیان طبق اسناد تاریخی در آن منطقه ساکن شدند.

قاسمی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی تنها ۷۶ سال است که از ۱۱۰ کشور مختلف به‌وجود آمده و به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی پس از طوفان‌الاقصی، بیمارستان المعمدانی را مورد هجوم قرار داد و جنایات زیادی در آن‌جا انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در همان بیمارستان المعمدانی بچه‌های کوچک و نوزادان بدون اکسیژن و تجهیزات پزشکی ماندند و امروز این جنایات علیه بشر جلوی چشمان سازمان ملل اتفاق می‌افتد و صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود.

این کارشناس سیاسی با تاکید براینکه تا امروز بیش از ۱۰۰ خبرنگار توسط رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت رسیدند، عنوان کرد: با این حال رسانه‌های غرب و آمریکایی عکس‌العمل خاصی نیست به این جنایات نداشته است و این درحالی است که اگر این اتفاق در آمریکا رخ می‌داد همه رسانه‌ها غوغا به پا می‌کردند.

قاسمی ادامه داد: با وجود همه جنایات علیه بشریت در غزه، دو شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل پس از ماه‌ها قطعنامه‌ای برای توقف جنگ در غزه تصویب کرد که نظر آمریکا درباره آن اینگونه است که این قطعنامه غیرالزام آور است، یعنی اسرائیل می‌تواند آن را اجرا نکند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قصد دارد علاوه بر حفظ آبروی خود در جهان و بیان این موضوع که طرفدار حقوق بشر است به رژیم صهیونسیتی بگوید که به جنایات خود ادامه دهد، گفت: همین موجب شده تا جنایاتی وحشیانه را در غزه شاهد باشیم.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه در تاریخ همواره بیمارستان‌ها و کادر پزشکی براساس قوانین بین‌المللی مصونیت دارند، افزود: این مصونیت ربطی به دین افراد ندارد درحالی که رژیم حرام‌زاده صهیونیستی با کمال وقاحت قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد و صدها نفر از زنان و مردان را عریان و جلوی چشم شوهران و برادرانشان به زن‌ها تعرض می‌کند.

قاسمی با تأکید بر اینکه نباید این جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی فراموش شود، عنوان کرد: ملت‌های دنیا باید نسبت به جنایات سربازان رژیم صهیونیستی به سازمان مللی که ادعای بشر و دموکراسی دارد اعتراض کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا بیش‌ از ۳۰ هزار انسان بی‌گناه کشته شده و هشت هزار نفر نیز زیر خاک‌ها هستند، با این شرایط باید فریاد حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین را به روزمرگی دچار‌ نکنیم‌ و با روشنگری مردم، جنایت بزرگی که در غزه انجام می‌شود را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213412
  • دیدگاه‌ها برای فریاد حقانیت مردم فلسطین را به روزمرگی دچار‌ نکنیم‌ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.