• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

فروش کالاهای تنظیم بازار مشروط به خرید دیگر کالاها مصداق بارز فروش اجباری و تخلف است

  • کد خبر : 146808
  • 17 اسفند 1400 - 8:27
فروش کالاهای تنظیم بازار مشروط به خرید دیگر کالاها مصداق بارز فروش اجباری و تخلف است

تعزیرات حکومتی نهاوند با اعلام اینکه فروشگاه های عرضه فروش کالاهای تنظیم بازار تحت نظر ناظران اداره تعزیرات حکومتی نهاوند هستند، گفت: فروشگاه های زنجیره ای حق ندارند کالای تنظیم بازار را با کالای دیگری به مردم بفروشند. به گزارش عصر همدان، در پی اقدام خلاف و غیر قانونی برخی فروشگاه های زنجیره ای نهاوند […]

تعزیرات حکومتی نهاوند با اعلام اینکه فروشگاه های عرضه فروش کالاهای تنظیم بازار تحت نظر ناظران اداره تعزیرات حکومتی نهاوند هستند، گفت: فروشگاه های زنجیره ای حق ندارند کالای تنظیم بازار را با کالای دیگری به مردم بفروشند.

به گزارش عصر همدان، در پی اقدام خلاف و غیر قانونی برخی فروشگاه های زنجیره ای نهاوند در فروش برنج تنظیم بازار همراه کالاهای دیگر، اداره تعزیرات حکومتی نهاوند به این فروشگاه ها هشدار داد.

اداره تعزیرات حکومتی نهاوند، اعلام کرد: بازرسان این اداره طبق لیستی که توسط جهاد کشاورزی اعلام شده است، روزانه توزیع برنج، مرغ، گوشت، روغن و شکر تنظیم بازار را کنترل می کنند.

این اداره از مردم در خواست کرد که هر نفر یک بازرس باشد و چنانچه مشاهده کردند کالای تنظیم بازار به صورت آزاد و یا همراه کالای دیگری عرضه می شود، مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۳۳۲۴۳۷۰۵ اطلاع و تخلف را گزارش نمایند.

مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند که به حد کافی و نیاز کالاهای اساسی مورد نیاز تامین شده و تا آخر ماه مبارک رمضان توزیع انجام می شود.

ضمنا با توجه به ایام پایانی سال و خریدهای نوروزی همشهریان در صورت هر نوع خرید جهت جلوگیری از تخلف احتمالی از فروشنده فاکتور خرید را دریافت نمایند و طبق قانون نظام صنفی تمامی واحدهای صنفی ملزم به صدور فاکتور فروش برای مشتری و درج قیمت اجناس به صورت خوانا می باشند.

امسال علاوه بر جهاد که متولی توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار شده است، فروشگاه ها هم مجزا سهمیه کالاهای تنظیم بازار دریافت می کنند، اما فروش این کالاها مشروط به خرید دیگر کالاها مصداق بارز فروش اجباری و تخلف است که هیچ فروشگاهی یا مکان های توزیع حق این کار را ندارد.

مردم در صورت مشاهده با اداره تعزیرات تماس حاصل نمایند تا بازرسین سریعاً به محل اعزام و برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146808
  • دیدگاه‌ها برای فروش کالاهای تنظیم بازار مشروط به خرید دیگر کالاها مصداق بارز فروش اجباری و تخلف است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.