• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد نسبت به سال قبل به یک سوم رسیده!

  • کد خبر : 82765
  • 16 شهریور 1399 - 9:37
فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد نسبت به سال قبل به یک سوم رسیده!

موسی الرضا غفاریان با اشاره به رکود بازار، گفت: امسال در شرایط کرونا فروش لوازم‌التحریر در شهر اسدآباد در مقایسه با سال قبل به یک سوم رسیده است. موسی الرضا غفاریان رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه، اظهار کرد: امسال […]

موسی الرضا غفاریان با اشاره به رکود بازار، گفت: امسال در شرایط کرونا فروش لوازم‌التحریر در شهر اسدآباد در مقایسه با سال قبل به یک سوم رسیده است.

موسی الرضا غفاریان رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه، اظهار کرد: امسال متاسفانه با توجه به شیوع کرونا و شرایط ایجاد شده در جامعه و همچنین رکود بازار، فروش لوازم‌التحریر در شهر اسدآباد در مقایسه با سال قبل به یک سوم رسیده است.

وی گفت: از سال گذشته تا کنون قیمت لوازم‌التحریر خارجی با افزایشی چندین برابری و قیمت لوازم‌التحریر ایرانی با افزایشی حدودا ۳۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: همین افزایش چند برابری قیمت لوازم‌التحریر خارجی باعث شده تا مردم از کالای ایرانی استقبال بیشتری داشته باشند و بازار بیشتر به سمت لوازم‌التحریر ایرانی برود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82765
  • دیدگاه‌ها برای فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد نسبت به سال قبل به یک سوم رسیده! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.