• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

فرمانده سپاه استان همدان، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اسدآباد

  • کد خبر : 47472
  • 17 بهمن 1398 - 10:53
فرمانده سپاه استان همدان، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اسدآباد

مجید درویشی با بیان اینکه قرین شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیامی از مقاومت ملت ایران دارد، گفت: امسال فرمانده سپاه استان همدان، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهر خواهدبود.   فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ […]

مجید درویشی با بیان اینکه قرین شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیامی از مقاومت ملت ایران دارد، گفت: امسال فرمانده سپاه استان همدان، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهر خواهدبود. 

 فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد پیروزی انقلاب در برابر دولت پهلوی و شاهنشاهی است، اظهار کرد: قرین شدن راهپیمایی دشمن شکن امسال با روز چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیام  اتحاد و همدلی و پایداری انقلاب و مقاومت را می رساند.

وی با تأکید بر اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سطح کشور برگزار خواهد شد، افزود: در این راستا اسدآباد هم همچون گذشته با حضور اقشار مختلف مردم راهپیمایی تماشایی دیگری را رقم خواهد زد.

درویشی با اشاره به مشکل سیستم صوتی در مراسمات راهپیمایی در سال های گذشته، گفت: امسال این مشکل با تلاش شهرداری و  تجهیز سیستم صوتی به صورت یکپارچه از میدان سیدجمال الدین تا غدیر مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در اسدآباد با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای و حرکت در مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ تا میدان غدیر انجام می‌شود، افزود: تمام محدودیت‌های ترافیکی و نظم در این مراسم توسط نیروی انتظامی اعمال خواهد شد.

 فرماندار شهرستان اسدآباد از توزیع ۴ هزار عکس نوشته توسط دانشگاه های علوم پزشکی و سیدجمال خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و استقرار پایگاه امدادی از دیگر برنامه ها خواهد بود.

درویشی در پایان سخنانش از حضور گسترده مردم، به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی امسال تأکید کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47472
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده سپاه استان همدان، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.