• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

فرماندهان چهل ساله پایگاه های مقاومت تجلیل می شوند

  • کد خبر : 33190
  • 02 آذر 1398 - 12:06
فرماندهان چهل ساله پایگاه های مقاومت تجلیل می شوند

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان از تجلیل فرماندهان چهل ساله پایگاه های مقاومت بسیج بمناسبت چهلمین سال تاسیس شجره طیبه بسیج در شهرستان همدان خبر داد. محمدرضا سرمدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به ضرورت کار فرهنگی در جامعه گفت: برنامه های فرهنگی تاثیرش در جامعه همان تاثیر هواست یعنی اگر در […]

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان از تجلیل فرماندهان چهل ساله پایگاه های مقاومت بسیج بمناسبت چهلمین سال تاسیس شجره طیبه بسیج در شهرستان همدان خبر داد.

محمدرضا سرمدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به ضرورت کار فرهنگی در جامعه گفت: برنامه های فرهنگی تاثیرش در جامعه همان تاثیر هواست یعنی اگر در جامعه ای کار فرهنگی نباشد هوا برای تنفس نداریم و جامعه آلوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه فرهنگی مقدمه کار تربیتی است افزود: برنامه فرهنگی که کار تربیتی را به دنبال نداشته باشد کامل نیست .

سرمدی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: بمناسبت تاسیس چهلمین سال شجره طیبه بسیج برنامه های متنوعی با هدف نمایش خدمات ۴۰ ساله در سطح استان داریم.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان افزود: برنامه های امسال با عنوان ((بسیج لشکر انقلاب)) اجرا می شود و در تمام حوزه ها و پایگاه های محلات با توجه به پتانسیل آن منطقه برنامه های مختلف داریم.

وی عنوان کرد: برنامه عمومی که در تمام پایگاهها و حوزه ها اجرا می شود تجلیل از فرماندهان ۴۰ ساله ای است که ۴۰ سال در حوزه و پایگاه فعالیت داشتند.

سرمدی یادواره شهدا، آبروی محله، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33190
  • دیدگاه‌ها برای فرماندهان چهل ساله پایگاه های مقاومت تجلیل می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.