• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

فرماندار همدان از ۴ روستای بخش مرکزی بازدید کرد+تصاویر

  • کد خبر : 64482
  • 19 اردیبهشت 1399 - 21:33
فرماندار همدان از ۴ روستای بخش مرکزی بازدید کرد+تصاویر

فرماندار شهرستان همدان با همراهی بخشدار مرکزی از ۴ روستای باغچه، آقداش، سبزآباد و گورگز بازدید کرد. به گزارش عصر همدان؛ در این بازدید فرماندار همدان از نزدیک در جریان روند بهسازی روستاها قرار گرفت و مسائل و مشکلات روستا و روستائیان را مورد بررسی قرار داد. حسین افشاری در روستای ۷۰ خانواری باغچه با […]

فرماندار شهرستان همدان با همراهی بخشدار مرکزی از ۴ روستای باغچه، آقداش، سبزآباد و گورگز بازدید کرد.

به گزارش عصر همدان؛ در این بازدید فرماندار همدان از نزدیک در جریان روند بهسازی روستاها قرار گرفت و مسائل و مشکلات روستا و روستائیان را مورد بررسی قرار داد.

حسین افشاری در روستای ۷۰ خانواری باغچه با بیان اینکه رسیدن گازبه روستا ها موجب پویایی روستا شده است افزود : دهیاری نسبت به تکمیل آسفالت معابر زیر سازی شده روستا اقدام کند.وی در بازدید از روستای

آقداش ضمن شنیدن مشکلات اهالی عنوان کرد: طرح توسعه و بهسازی روستا باید با رعایت همه جوانب ایمنی سازه و مخاطرات احتمالی طبیعی صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه از کارگاه تولید ادوات کشاورزی روستای سبز آباد بخش مرکزی همدان بازدید کرد و افزود: بعنوان مصداق عینی و عملی جهش تولید چنین گارگاه هایی می تواند در روستاهای کم جمعیت نیز شکل گیرد و اشتغال جوانان روستا را بدنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: تولید داخلی و صفر تا صد ادوات کشاورزی و کمباین با ظرفیت ۱۲ تا ۱۶ عدد در سال نشان از توانایی بی بدیل این صنعتگران است.

افشاری با تاکید بر رفع موانع عرضه تولیدات این کارگاه خاطر نشان شد: مدیر جوان این کارگاه تولیدی بدون اخذ تسهیلات اقدام به تولید ادوات کشاورزی پیشرفته در روستا کرده است.

وی در پایان با حضور در روستای گورگز در جریان اختلاف حقوقی مراتع اراضی روستائیان گورگز و مهبار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64482
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار همدان از ۴ روستای بخش مرکزی بازدید کرد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.