• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

فرماندار شهرستان بهار به سوالات مردم پاسخ می دهد

  • کد خبر : 34128
  • 06 آذر 1398 - 21:21
فرماندار شهرستان بهار به سوالات مردم پاسخ می دهد

فرماندار شهرستان بهار پنجشنبه ۷ آذر با استقرار در مرکز سامانه سامد به سوالات و مشکلات مردم شهرستان بهار پاسخ خواهد داد. به گزارش عصر همدان، یکی از روش های شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ می باشد که همه آحاد ملت کشور ما، در هر جای کشور […]

فرماندار شهرستان بهار پنجشنبه ۷ آذر با استقرار در مرکز سامانه سامد به سوالات و مشکلات مردم شهرستان بهار پاسخ خواهد داد.

به گزارش عصر همدان، یکی از روش های شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ می باشد که همه آحاد ملت کشور ما، در هر جای کشور می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

راه اندازی این سامانه با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و همچنین پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.

این مرکز به نام سامانه ارتباط مردمی دولت راه اندازی شده و در استان نیز در استاتداری می باشد و مدیران ارشد استان با حضور در این مرکز به سوالات مردم پاسخ خواهند داد.

این سامانه مستقیما به دفتر ریاست جمهوری متصل بوده و مکالمات ضبط می شود و قابلیت پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده در آن وجود دارد.

طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری بهار پنجشنبه ۷ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ فرماندار شهرستان در مرکز سامد در استاندارد ی همدان مستقر شده و پاسخگوی سوالات مردم شهرستان بهار خواهد بود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34128
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار شهرستان بهار به سوالات مردم پاسخ می دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.