• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

فرماندار تویسرکان به بازار گوشت شهرستان سامان داد/خرید و فروش اقلام اساسی در میدان میوه و تره بار

  • کد خبر : 153430
  • 04 خرداد 1401 - 8:49
فرماندار تویسرکان به بازار گوشت شهرستان سامان داد/خرید و فروش اقلام اساسی در میدان میوه و تره بار

فرماندار تویسرکان با اشاره به راه اندازی میدان میوه و تره بار در شهرستان، گفت: علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازاری آن هم به قیمت مناسب در این مکان، بنا بر آن داریم تا محصولات دیگری نیز از تولید به مصرف به طور مستقیم به دست مردم برسد. حسین افشاری، فرماندار تویسرکان در گفتگو با […]

فرماندار تویسرکان با اشاره به راه اندازی میدان میوه و تره بار در شهرستان، گفت: علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازاری آن هم به قیمت مناسب در این مکان، بنا بر آن داریم تا محصولات دیگری نیز از تولید به مصرف به طور مستقیم به دست مردم برسد.

حسین افشاری، فرماندار تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به اقدامات و تدابیر اخیر از سوی فرمانداری به منظور تنظیم بازار، گفت: تویسرکانی ها می توانند کالاهای اساسی خود را به قیمت مناسبتر از بازار میوه و تره بار که در نزدیکی آرامگاه حیقوق نبی(ع) به تازگی راه اندازی شده، تأمین کنند.

وی اظهار کرد: همچنین بنا به وعده داده شده برای تعادل در بازار گوشت در هفته های اخیر، گوشت قرمز منجمد در بازار تویسرکان شد و همین روز گذشته ۳.۲ تن گوشت گوسفندی و گوساله به نصف قیمت در میدان میوه و تره بار به دست مردم رسید.

فرماندار تویسرکان از عرضه مرغ به قیمت ۴۰ هزار توان در این میدان خبر داد و افزود: علاوه بر عرضه کالاهای اساسی و اقلام تنظیم بازاری آن هم به قیمت مناسب در میدان میوه و تره بار، بنا بر آن داریم تا محصولات دیگری نیز از تولید به مصرف به طور مستقیم به دست مردم برسد.

افشاری تصریح کرد: در حال حاضر غرفه های میدان تره و بار در حال تکمیل شدن است و مردم نیز تاکنون استقبال خوبی داشته اند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153430
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار تویسرکان به بازار گوشت شهرستان سامان داد/خرید و فروش اقلام اساسی در میدان میوه و تره بار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.