• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

فرصت یک‌ماهه دادستان نهاوند برای رفع نواقص محورهای خطرناک

  • کد خبر : 99926
  • 24 دی 1399 - 10:02
فرصت یک‌ماهه دادستان نهاوند برای رفع نواقص محورهای خطرناک

دادستان شهرستان نهاوند در بازدید از محورهای این شهر برای رفع نواقص و اصلاح جاده‌های پرخطر نهاوند یک ماه مهلت داد. به گزارش عصر همدان، عباس آزاد بخت دادستان نهاوند به همراه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس اداره راه و شهرسازی و رئیس پلیس‌راه نهاوند از جاده‌های مواصلاتی نهاوند بازدید کردند. این بازدید […]

دادستان شهرستان نهاوند در بازدید از محورهای این شهر برای رفع نواقص و اصلاح جاده‌های پرخطر نهاوند یک ماه مهلت داد.

به گزارش عصر همدان، عباس آزاد بخت دادستان نهاوند به همراه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس اداره راه و شهرسازی و رئیس پلیس‌راه نهاوند از جاده‌های مواصلاتی نهاوند بازدید کردند.

این بازدید با توجه به نارضایتی و شکایات متعدد مردم از وضعیت جاده‌های فرعی و اصلی نهاوند انجام شد.

پس از بازدید و بررسی نقایص و کمبودهای جاده‌های ذکرشده و بر اساس دستور دادستان شهرستان در محل صورت‌جلسه‌ای تنظیم و مواردی برای پیگیری و حل مشکلات جاده‌های نهاوند مصوب شد.

ازجمله این موارد اینکه مقرر شد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند نسبت به خط‌کشی جاده‌های ذکرشده پس از هماهنگی با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اقدام کند.

همچنین این اداره طی یک ماه از تاریخ سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه سال جاری نسبت به نصب تابلو و علائم هشدار و خطر در محورهای مذکور اقدام و همچنین در خصـوص جمع‌آوری سرعت‌گیرهای غیرمجاز و غیرقانونی با نظر کارشناسی پلیس‌راه اقدام شود.

رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای مجاز در محورهای ذکرشده و داخل حریم روستاهای جهان‌آباد و کوهانی به‌نحوی‌که در شب قابل‌رؤیت رانندگان باشد از دیگر مصوباتی بود که باید یک‌ماهه انجام شود.

در خصوص جادهٔ نهاوند- نورآباد نرسیده به سراب گاماسیاب مصوب شد که ظرف یک ماه آینده نسبت به رفع نقایص از قبیل خط‌کشی، نصب تابلو و علائم هشدار و خطر اقدام شود و نسبت به ترمیم روکش آسفالت نیز اقدام گردد در غیر این صورت برابر قانون و مقررات برخورد می‌شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99926
  • دیدگاه‌ها برای فرصت یک‌ماهه دادستان نهاوند برای رفع نواقص محورهای خطرناک بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.