• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
فرماندار تویسرکان خبر داد:

فرصتی استثنایی برای خانه‌دار شدن ۲۵۰ تویسرکانی در منطقه‌ای خوش آب و هوا

  • کد خبر : 193136
  • 20 مرداد 1402 - 17:44
فرصتی استثنایی برای خانه‌دار شدن ۲۵۰ تویسرکانی در منطقه‌ای خوش آب و هوا
فرماندار تویسرکان گفت: نزدیک به هفت و نیم هکتار از زمین های نزدیک منطقه خوش آب و هوای کمربسته در شهر سرکان برای خانه دار شدن 250 تویسرکانی اختصاص یافته و بنا است به صورت رایگان این زمین ها را به صورت قطعاتی 200 متری مشترکاً در اختیار دو متقاضی قرار داده شود.

«حسین افشاری» در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: بیش از ۸۰۰ متقاضی مسکن ملی در تویسرکان ثبت نام کرده اند که فرم “ج” آنان سبز است و دارای شرایط لازم برای بهره مندی از مسکن نهضت ملی هستند.

وی عنوان کرد: زمینی که برای ساخت ۷۰ واحد مسکونی یکی ۳۰ واحدی یکی ۴۰ واحدی در شهرک قایم در نظر گرفته بودیم از آنجا که تعداد واحدها در یک منطقه زیاد بود، مورد استقبال قرار نگرفت.

فرماندار تویسرکان افزود: بنابراین به فکر چاره ای دیگر افتادیم تا تعداد واحدها در آپارتمان ها را کاهش دهیم و هر متقاضی خود همسایه اش را انتخاب کند.

افشاری تصریح کرد: در حال حاضر خوشبختانه نزدیک به هفت و نیم هکتار از زمین های نزدیک منطقه خوش آب و هوای کمربسته در شهر سرکان به این مهم اختصاص یافته و بنا است به صورت رایگان این زمین ها را به صورت قطعاتی ۲۰۰ متری مشترکاً در اختیار دو متقاضی قرار داده شود.

وی عنوان کرد: بدان معنا که با ارسال فراخوان به آن دست از متقاضیانی که شرایط لازم برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن را دارند گفته می شود؛ که بیایند و همسایه خود را انتخاب کنند و بعد با بهره مندی از تسهیلات ارزان قیمت از سوی بنیاد مسکن، بروند و آپارتمان هایی دو واحدی بسازند.

افشاری همچنین گفت: ما افتخار می کنیم تنها شهرستانی هستیم که به گونه عمل کردیم که خواسته های متقاضیان نهضت ملی مسکن محقق شود، تا پس از خانه دار شدن در آسایش بیشتری باشند، چرا که سابق بر این نیز در زمینی در نزدیکی شهرک فرهنگیان، قطعات تقسیم شده زمین ها برای ۶ متقاضی ارایه می شد، بدان معنا که در هر آپارتمان تنها ۶ واحد ساخته می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ۲۴ بلوک ۶ واحدی برای ۱۴۴ متقاضی در نظر گرفته ایم و در حال حاضر این افراد با شناسایی و انتخاب همسایه های خود به دنبال ساخت واحدهای مسکونی خود هستند.

فرماندار تویسرکان در ادامه از افتتاح مسکن ۶۰ واحدی شهر سرکان در هفته دولت سال جاری خبر داد و افزود: نزدیک به هفده هجده سال بود که عملیات اجرایی این واحدها را آغاز کرده بودند اما به نتیجه نرسیده بود، تا اینکه در یکی دو سال اخیر با پیگیری های انجام شده از سوی این فرمانداری و نماینده مردم در مجلس بالاخره این طرح آماده بهره برادری است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193136
  • دیدگاه‌ها برای فرصتی استثنایی برای خانه‌دار شدن ۲۵۰ تویسرکانی در منطقه‌ای خوش آب و هوا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.