• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
دبیر اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

فارغ از هرگونه نگاه سیاسی شهدای همدان را معرفی کنیم

  • کد خبر : 190156
  • 23 تیر 1402 - 13:59
فارغ از هرگونه نگاه سیاسی شهدای همدان را معرفی کنیم
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: فارغ از هرگونه نگاه سیاسی که داریم نسبت به معرفی شهدای استان اقدام کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی با بیان اینکه در این کنگره نسبت به موضوع اطلاع‌رسانی اهتمام داریم، اظهار کرد: استان همدان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ضروری است فارغ از هرگونه نگاه سیاسی نسبت به معرفی این شهدای والامقام اقدام کنیم.

وی خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: نگاهتان نسبت به کنگره باید با یک توجه ویژه باشد و اگر می‌خواهید خیر و برکت در زندگی‌تان بیشتر شود، باید در قبال شهدا خالصانه عمل کنید.

رسول کرمی مسئول دبیرخانه کنگره شهدای استان همدان نیز از برگزاری نمایشگاه ملی دفاع مقدس در همدان خبر داد و گفت: استان همدان دارای شهدای گمنامی است که باید معرفی شوند. به عنوان مثال می‌توان به شهید “حسین ضرابیان” شهید ۱۲ ساله بمباران روز قدس استان همدان اشاره کرد.

محمدرضا خوش‌گفتار رئیس کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان نیز گفت: تاکنون ۷۰۰ خبر از ۱۳ رسانه به صورت مکتوب، مجازی و دیجیتال منتشر شده و با همکاری خبرنگاران در صدد انعکاس اخبار بیشتری از این کنگره ملی فرهنگی هستیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190156
  • دیدگاه‌ها برای فارغ از هرگونه نگاه سیاسی شهدای همدان را معرفی کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.