• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
در جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی اتفاق افتاد؛

غیبت مدعوینِ مسئول

  • کد خبر : 212552
  • 16 اسفند 1402 - 8:50
غیبت مدعوینِ مسئول
دیروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه، اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیات رمضان با موضوع «زندگی با آیه‌های قرآن» با دعوت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از مسئولین انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ دیروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه، اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیات رمضان با موضوع «زندگی با آیه‌های قرآن» با دعوت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از ائمه جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان و شهرداران چهار شهر شهرستان بهار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لالجین، رئیس اداره اوقاف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، مدیران شبکه های اجتماعی شهرستان بهار و چند تن از مدیران در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

محور مهم جلسه، هماهنگی با ادارات و نهادهای مختلف جهت بهرمندی بیشتر از برکات قرآن در ماه مبارک رمضان بود، اما نکته حائز اهمیت آن، حضور کمرنگ مسئولین در جلسه بود.

عدم حضور بسیاری از مسئولین دعوت شده در این جلسه بسیار مورد تأمل بود.

این سئوال مطرح است که آیا اگر جلسه دیگری با عنوان متفاوت به دعوت نهاد و ارگانی دیگر برگزار می‌شد، تعداد حاضرین هم به‌همین تعداد بود؟

جلسه‌ای که برای افزایش برکات قرآن در بین مردم و مسئولین در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود اما انگار غربت قرآن دوباره آشکار شد.

ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و قرآن در حدیث معروف ثقلین از تأکیدات پیامبر اسلام است.

جلسه مربوط به بهرمندی بیشتر از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی برای تعامل بیشتر نهادهای مختلف، قبل از ماه رمضان بود.

مسئولین غایب چه پاسخی برای چرایی عدم حضور و کمرنگ شدن جلسه هماهنگی قرآنی دارند؟

حامد عیوضی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212552
  • دیدگاه‌ها برای غیبت مدعوینِ مسئول بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.