• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درگذشت

  • کد خبر : 75338
  • 23 تیر 1399 - 15:09
عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درگذشت

عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت. به گزارش عصر همدان؛ عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ساعاتی پیش درگذشت. کانال خبری این نماینده پیش از این از ابتلای وی به […]

عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت.

به گزارش عصر همدان؛ عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ساعاتی پیش درگذشت.

کانال خبری این نماینده پیش از این از ابتلای وی به بیماری کرونا خبر داده بود.

جعفری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود که به دنبال دیدارهای فشرده مردمی و بازدیدهای مکرر از نقاط مختلف حوزه انتخابیه به این بیماری مبتلا شده بود.

بعد از بازدید های مکرر وی، با بروز برخی علائم، پاسخ تست کرونای نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ مثبت اعلام شد و بعد از چند هفته قرنطینه و تحت درمان نهایتا ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

عیسی جعفری” متولد ۲۵ اسفند سال ۱۳۴۰ در خانواده ای مذهبی و کشاورز بود.

وی در کنار کار و تحصیل برای آگاهی بیشتر از تغییرات اجتماعی، مدیریتی و سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در بیش از ۵۰ دوره آموزشی متفاوت در حوزه های امنیتی، مدیریتی، سیاسی و حکمرانی، زیر نظر اساتید مجرب دوره دید و نهایتا بعد از چندین دهه تلاش مستمر و فعالیت های مختلف در۲۳ تیرماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری فراگیر کرونا و گذران یک دوره سخت در بیمارستان درگذشت.

از سوابق کاری و مسئولیت های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از ابتدا تا کنون می‌توان به کارشناس امنیتی وزارت کشور، کارشناس سیاسی وزارت کشور، رئیس اداره چهارم سیاسی وزارت کشور، رئیس اداره حراست استاندارد ی استان همدان، عضو هسته گزینش استاندارد ی همدان، مدیر حوزه استاندارد ی همدان، عضو هیات رسیدگی کننده به تخلفات اداری کارکنان استاندارد ی و فرمانداری ها، فرماندار شهرستان کبود راهنگ، رئیس ستاد چندین رزمایش نظامی، رئیس ستاد چندین سرشماری عمومی، عضو مسئول ستاد چندین انتخابات اعم از ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، رئیس چندین کار گروه  و کمیته از بخش های مختلف تخصصی کشاورزی و زیربنایی و نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75338
  • دیدگاه‌ها برای عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درگذشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.