• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

عکس نوشت/منش قهرمانی در چهره شهید صانعی متجلی بود

  • کد خبر : 35424
  • 13 آذر 1398 - 9:01
عکس نوشت/منش قهرمانی در چهره شهید صانعی متجلی بود

عکس نوشته ای از خصوصیات شهید مدافع حرم صانعی تهیه شده است. به گزارش عصر همدان؛ شهید مجید صانعی موفق از جمله مربیان ورزشی مخلصی بود که تمام زندگی خود را صرف تربیت و شاگردان و سربازان امام زمان (عج) کرد. شهید صانعی بنیانگذار و نماینده رسمی سبک نینجوتسو در استان همدان بودند و شاگردان […]

عکس نوشته ای از خصوصیات شهید مدافع حرم صانعی تهیه شده است.

به گزارش عصر همدان؛ شهید مجید صانعی موفق از جمله مربیان ورزشی مخلصی بود که تمام زندگی خود را صرف تربیت و شاگردان و سربازان امام زمان (عج) کرد.

شهید صانعی بنیانگذار و نماینده رسمی سبک نینجوتسو در استان همدان بودند و شاگردان زیادی را در این سبک پرورش دادند و عاقبت در مهر ماه۹۴ در دفاع از حرم آل الله در سوریه براثر اصابت گلوله به پهلو به درجه عظیم شهادت نائل شدند.

شهرزاد صفری همسر شهید مدافع حرم در خصوص ویژگی های اخلاقی شهید گفت: مجید بسیار مظلوم، پرتلاش و بردبار بود، با توجه به اینکه هر دوی ما مربی ورزشی بودیم و دوستانم مجید را در کلاسها می دیدند خصوصیات اخلاقی وی را باور نمی کردند و فکر می کردند بسیار قاطع و جدی است اما پشت آن چهره قاطع فردی آرام ومهربان بود.

همچنین حمید گلی پور رئیس هیات های رزمی استان همدان نیز درباره خصوصیات شهید گفت: روح جوانمردی و فتوت در او دمیده بود و منش پهلوانی به معنای کامل در رفتار او متجلی بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35424
  • دیدگاه‌ها برای عکس نوشت/منش قهرمانی در چهره شهید صانعی متجلی بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.