• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
در گفتگو با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان مطرح شد؛

عکس‌العمل هنری هنرمندان همدانی برای فلسطینی‌ها

  • کد خبر : 214671
  • 30 فروردین 1403 - 6:46
عکس‌العمل هنری هنرمندان همدانی برای فلسطینی‌ها
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه هنرمندان حوزه هنری از روزهای ابتدایی آغاز عملیات طوفان‌الاقصی شروع به نشان دادن عکس‌العمل هنری کردند، گفت: تولید فیلم کوتاه، طرح‌های گرافیکی، شعر و داستان و برگزاری یک برنامه اجتماعی از جمله فعالیت‌های حوزه هنری همدان برای فلسطین بود.

مهدی سماوات در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی پرداختن به مسائل و دغدغه‌های مهم انقلاب اسلامی است، گفت: بر همین اساس از روزهای ابتدایی آغاز عملیات طوفان‌الاقصی شروع به نشان دادن عکس‌العمل در قالب هنری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسئله فلسطین دو هدف اصلی داشت، افزود: نخست آنکه به دنبال تبیین این موضوع بودیم و سپس قصد داشتیم فلسطین را در ذهن مخاطبان به اولویت تبدیل کنیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در رشته‌های مختلف همچون گرافیک اقداماتی صورت گرفت که برخی از محتواها در سطح شهر، فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد اما نکته اصلی این است که عکس‌العمل هنری هنرمندان ما در وقت مناسب و سریع انجام می‌شد.

سماوات با بیان اینکه در حوزه شعر و داستان نیز به موضوع فلسطین پرداخته شد، گفت: این محتواها نیز در فضای مجازی و روزنامه‌ها منتشر شد.

وی ادامه داد: در باشگاه تصویری حوزه هنری استان همدان نیز فیلمی کوتاه با نام «نبض» تولید شد که در سینما قدس رونمایی شد و در فضای مجازی نیز به انتشار رسید.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه یک کنش اجتماعی و مردمی نیز در این ایام طراحی شد، افزود: این برنامه با نام «شمارش معکوس برای شیطان» در پردیس سینما مهر برگزار شد و شاعرها، گرافیست‌ها و بچه‌های گروه سرود در این برنامه هنرنمایی کردند که با استقبال خوبی همراه بود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214671
  • دیدگاه‌ها برای عکس‌العمل هنری هنرمندان همدانی برای فلسطینی‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.