• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

عنصر معنویت در سپاه دشمنان اسلام را به زانو درآورده است

  • کد خبر : 174013
  • 10 دی 1401 - 15:23
عنصر معنویت در سپاه دشمنان اسلام را به زانو درآورده است

حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان اظهار کرد: باید خودسازی و انقلاب را از خودمان شروع کنیم و باید هر ارگان و هرسازمانی باید نفراتش خودسازی را از خودشان شروع کرده و بعد به سازمان تعمیم دهند. وی با اشاره به اخلاص و تقوای فرماندهان نظامی افزود: معنویت […]

حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان اظهار کرد: باید خودسازی و انقلاب را از خودمان شروع کنیم و باید هر ارگان و هرسازمانی باید نفراتش خودسازی را از خودشان شروع کرده و بعد به سازمان تعمیم دهند.

وی با اشاره به اخلاص و تقوای فرماندهان نظامی افزود: معنویت و تقوای مسئولین و فرماندهان به نسبت جایگاهشان باید نسبت به سایرین بیشتر باشد تا بتوانند نیروهای تحت امر را تربیت نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان ادامه داد:مسئولیت بیشتر مستلزم معنویت بیشتر است و پاسداران باید از دیگر افراد جامعه در معنویات و تقوا بیشتر باشند.

نجاری با تشریح اساس سپاه در کشور گفت :شاکله اصلی لباس مقدس سپاه معنویت است چرا که سپاه براساس معنویت و دین مداری اساس شده است.

وی اضافه کرد:هویت ذاتی ما در هر زمان و مکان باید حفظ شود و مراتب را رعایت نماییم و هویت پاسداری باید هم در درون سازمان و هم برون سازمان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اهتمام خانواده پاسداران به معنویت عنوان کرد:ما باید برای معنویت خود و خانواده خود اهتمام داشته باشیم و این امر باید بصورت مستمر و مداوم ادامه دار باشد.

حجت الاسلام نجاری در پایان خاطرنشان کرد:بنای حاکمیت دینی مسائل دینی و اعتقادی است و سپاه هم با عنصر معنویت در برابر دشمن ایستاده است و بنا به فرموده رهبری معظم اگر معنویت را از سپاه بگیریم دیگر سپاه نداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174013
  • دیدگاه‌ها برای عنصر معنویت در سپاه دشمنان اسلام را به زانو درآورده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.