• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

عملیات اجرایی احداث پایانه موقت ویژه زائران اربعین حسینی آغاز شد

  • کد خبر : 23183
  • 05 مهر 1398 - 15:13
عملیات اجرایی احداث پایانه موقت ویژه زائران اربعین حسینی آغاز شد

فرماندار شهرستان همدان گفت : برابر پیش بینی به عمل آمده زائران اربعین حسینی از برخی استانها در میسر رفت و برگشت به عتبات عالیات در همدان توقف و ضمن اسکان موقت و پذیرایی به مقصد خود ادامه مسیر می دهند. به گزارش عصر همدان؛ حسین افشاری گفت: امسال با عنایت به فعال شدن مرز […]

فرماندار شهرستان همدان گفت : برابر پیش بینی به عمل آمده زائران اربعین حسینی از برخی استانها در میسر رفت و برگشت به عتبات عالیات در همدان توقف و ضمن اسکان موقت و پذیرایی به مقصد خود ادامه مسیر می دهند.

به گزارش عصر همدان؛ حسین افشاری گفت: امسال با عنایت به فعال شدن مرز خسروی در ایام اربعین حسینی این مرز برای ۵ استان در نظر گرفته شده تا زائران در صورت نیاز توقف اسکان موقت و با خودرهای دیگری به مقصد بروند.

وی افزود : در این راستا روز گذشته بازدیدی از محل جانمایی شده انجام و امروز در بازدید مجدد عملیات اجرایی آن برابر تقسیم کار پیش بینی شده آغاز شد.

فرماندار همدان اضافه کرد: محل استقرار اتوبوسها، اسکان برادران و خواهران،یکصد چشمه سرویس بهداشتی،نمازخانه و پذیرایی از جمله تمهیدات پیش بینی شده بدین منظور است.

وی تصریح کرد: در جانمایی این مکان تسهیل در دسترسی زائران با طی کمترین مسافت از مسیر اصلی با احداث راه اختصاصی و دیگر امکانات زیر ساختی مورد نیاز مد نظر قرار گرفته شده است.

افشاری گفت: پایانه موقت جابجایی و اسکان زائران اربعین حسینی جنب استادیوم ورزشی مریانج در حال احداث است.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23183
  • دیدگاه‌ها برای عملیات اجرایی احداث پایانه موقت ویژه زائران اربعین حسینی آغاز شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.