• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

عملکرد ضعیف صداوسیما در ساخت فیلم های دفاع مقدس

  • کد خبر : 85218
  • 01 مهر 1399 - 16:21
عملکرد ضعیف صداوسیما در ساخت فیلم های دفاع مقدس

حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور از عملکرد صداوسیما در راستای فیلمسازی با موضوع خاطرات دفاع مقدس انتقاد کرد و گفت: شهدا در حفظ بیت‌المال بسیار متعهد بودند و اما امروز چند درصد از مسئولان ما دلشان برای بیت‌المال می سوزد و آن را هدر نمی دهند؟. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور، نماینده ولی‌فقیه در […]

حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور از عملکرد صداوسیما در راستای فیلمسازی با موضوع خاطرات دفاع مقدس انتقاد کرد و گفت: شهدا در حفظ بیت‌المال بسیار متعهد بودند و اما امروز چند درصد از مسئولان ما دلشان برای بیت‌المال می سوزد و آن را هدر نمی دهند؟.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد در همایش تجلیل از زنان اسوه و ایثار که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، به مسئله جنگ نرم و سخت پرداخت و اظهار کرد: دیروز جوانان بدون داشتن چشم داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و از جان خود گذشتند، امروز هم باید با تربیت درست فرزندان‌مان فرهنگ ایثار و شهادت را به آنان بیاموزیم.

وی نقش مادران و زنان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم خواند و گفت: در یک برهه از زمان که جنگ بر ایران اسلامی تحمیل شد، جوانان داوطلبانه در جنگ حاضر شده و برای رفتن بر روی مین برای بازگشایی مسیر از هم سبقت می گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر الگوگیری مادران برای تربیت فرزندانشان از سیره و روش زندگانی شهدا، گفت: باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه یاد بدهیم و قطعا” رمز پیروزی ما همین است.

وی از عملکرد صداوسیما در راستای فیلمسازی با موضوع خاطرات دفاع مقدس انتقاد کرد و گفت: شهدا در حفظ بیت‌المال بسیار متعهد بودند و اما امروز چند درصد از مسئولان ما دلشان برای بیت‌المال می سوزد و آن را هدر نمی دهند؟.

جمشیدپور با بیان اینکه ۳۵ کشور در جنگ تحمیلی با ما در جنگ بودند و تنها کشور عراق نبود، گفت: ما در این جنگ از ۱۷ کشور اسیر داشتیم.

sj

وی با بیان اینکه شنیده‌ایم سه هزار نفر از فرزندان مسئولان در اروپا زندگی می کنند، گفت: باید فرزندان این مرز و بوم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85218
  • دیدگاه‌ها برای عملکرد ضعیف صداوسیما در ساخت فیلم های دفاع مقدس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.