• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان:

عملکرد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان مجاهدانه است

  • کد خبر : 190971
  • 31 تیر 1402 - 14:13
عملکرد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان مجاهدانه است
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملکرد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان مجاهدانه است.

به گزارش عصر همدان؛ اکبر کاوسی امید در جلسه کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان، افزود: اقدامات سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان قابل تقدیر است چرا که نسبت به برنامه‌های پیش بینی شده  جلوتر هستند   .

 وی اظهار داشت: موفقیت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان با توجه ویژه شهردار و حمایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر محقق شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین سازمان فناوری اطلاعات شهرداری با شورای شهر و شهردار وجود دارد، اظهار داشت: با این همدلی و هماهنگی شهرداری الکترونیک سبب افزایش رضایتمندی مردم شده که همدلی مضاعف این هدف را تسریع خواهد کرد.

کاوسی امید در ادامه   هوشمندسازی مدیریت شهری را از اولویت‌های شورای ششم برشمرد و گفت: در این راستا باید با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر سازمان فناوری و اطلاعات را در رسیدن به هدف مورد نظر کمک کنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان به ارائه گزارش عملکرد این سازمان پرداخت و نیز گزارشی از اولویت‌بندی و زمانبندی برنامه پنج ساله پروژه‌های فناوری اطلاعات ارائه داد.

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190971
  • دیدگاه‌ها برای عملکرد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان مجاهدانه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.