• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

علاقه زیاد شهید حاج حسین همدانی به ورزش

  • کد خبر : 190150
  • 23 تیر 1402 - 13:40
علاقه زیاد شهید حاج حسین همدانی به ورزش
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: شهید حاج حسین همدانی علاقه زیادی به ورزش داشت و ما باید دِین خود را به این شهید گرانقدر ادا کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال همدان که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: بیشتر شهدای ما ورزشکار بودند و نکته جالب اینکه ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین ورزش در دوران جبهه همین فوتبال بود .

وی عنوان کرد: حتی در دوران جبهه و در میان بچه‌های جنگ در کنار آن حس و حال معنوی و فرازمینی، بحث ورزش و همین مباحث قرمز و آبی مطرح بود و رفاقت بین رزمندگان موج می‌زد.

سردار فرجی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان، کمیته‌ها و عوامل درگیر با کنگره شهدا خوشبختانه کارهای بزرگی به نیابت از هشت هزار شهید استان در حال انجام است و ادامه‌دار خواهد بود.

دبیر اجرایی کنگره ملی شهدا بیان کرد: یکی از برنامه‌های ماندگار کنگره دوم، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار با محوریت شهید شمسی‌پور بود که با استقبال بالای جوانان و نوجوانان روبرو شد.

وی با بیان اینکه دنبال این هستیم کنگره در زندگی مردم کمک‌حال باشد، افزود: به نیابت از شهدای گرانقدر کارهای بزرگی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به تهیه هشت هزار جهیزیه اشاره کرد.

سردار فرجی با بیان اینکه ۱۶ مهرماه همزمان با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی، اجلاسیه کنگره برگزار خواهد شد، اضافه کرد: از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان درخواست دارم مقدمات برگزاری یک مسابقه چندجانبه به نیت شهدای والامقام همدان را با حضور تیم‌های مطرح برنامه‌ریزی کنند. شهید حاج حسین همدانی و شهید شمسی‌پور علاقه زیادی به ورزش داشتند و ما باید دِین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190150
  • دیدگاه‌ها برای علاقه زیاد شهید حاج حسین همدانی به ورزش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.