• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

عضو شورای شهر در خصوص حاشیه‌ها پیرامون استحکام‌ پل غدیر شفاف سازی کرد

  • کد خبر : 174783
  • 18 دی 1401 - 18:56
عضو شورای شهر در خصوص حاشیه‌ها پیرامون استحکام‌ پل غدیر شفاف سازی کرد

مهدی حیدری در مورد حاشیه های ایجاد شده‌ در سطح رسانه ها و مطلب عصرهمدان با عنوان” پل غدیر استحکام دارد؛ جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید!” جوابیه ای جهت انتشار در این رسانه، صادر کرد. به گزارش عصرهمدان؛ مهدی حیدری، رئیس محترم کیسیون فنی و عمرانی شورای شهر […]

مهدی حیدری در مورد حاشیه های ایجاد شده‌ در سطح رسانه ها و مطلب عصرهمدان با عنوان” پل غدیر استحکام دارد؛ جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید!” جوابیه ای جهت انتشار در این رسانه، صادر کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ مهدی حیدری، رئیس محترم کیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان در مورد حاشیه های ایجاد شده‌ در سطح رسانه ها و مطلب عصرهمدان با عنوان” پل غدیر استحکام دارد؛ جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید!” جوابیه ای جهت انتشار در این رسانه، صادر کرد.

عصرهمدان نیز به عنوان رسانه ای قانون‌مدار، مستقل و مردمی، با توجه به مشی انقلابی گری خود این یادداشت را عینا منتشر می‌کند و تاکید دارد که از پاسخ‌گویی و ارتباط مسئولین با رسانه ها کاملاًًً استقبال می‌کند.

متن ارسال شده توسط این عضو محترم شورای شهر بدین شرح است:

با سلام و احترام و تشکر از زحمات و مسئولیت پذیری آن رسانه محترم، به استحضار می رساند در مورخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ پایگاه خبری عصر همدان، مطلبی با عنوان ” پل غدیر استحکام دارد؛جناب آقای عضو شورای شهر! در خصوص تشویش اذهان مردم، پاسخ بدهید!” درج گردیده است، مقتضی است براساس قانون مطبوعات و به منظور روشن شدن اذهان عمومی متن ذیل عیناً در همان قالبها منتشر گردد؛

۱- هیچ یک از شیت های نتایج آزمایش بتن یا صورتجلسات کارگروه نظارت استان برای پروژه مذکور که در اختیار اینجانب بوده در هیچ رسانه ای منتشر نشده است و حفظ آرامش افکار عمومی در کنار شفافیت و صداقت با مردم، همواره مورد تاکید بوده است.

۲-اینجانب در راستای تکریم رسانه ها و احترام به افکار عمومی، بنای قهر و بی اعتنایی با هیچ رسانه ای را ندارم و هر رسانه ای که دارای مجوز قانونی باشد را قابل احترام می دانم و خود را در قبال سوالات آنها، پاسخگو.

۳-الفاظ و عباراتی که در گزارش، بیان آنها به اینجانب نسبت داده شده و براساس آن، متهم به جوسازی و غوغا سالاری گردیده ام، هیچگاه مورد استفاده بنده و جزء ادبیات فنی اینجانب نبوده و در پاسخ سوالات متعدد خبرنگاران و اصحاب رسانه، صرفاً تاکید بر پیگیری روال قانونی و بکارگیری مشاور مستقل کارفرما بر اساس مفاد قانونی و قرارداد و نیز بررسی بدون اغماض موضوع، مورد مطالبه حقیر بوده است.

۴-کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان پس از طرح مباحثی پیرامون ضعف نتایج آزمایش بتن عرشه پروژه مذکور در انتهای خرداد ماه توسط برخی اشخاص حقیقی و در روز بتن ریزی، از باب وظیفه نظارتی خود به موضوع ورود نمود و بلافاصله نتایج آزمایش بتن را جهت بررسی های بیشتر و حصول اطمینان، به صورت شفاهی و مکتوب، از شهرداری درخواست نمود.

۵-شهرداری از تیرماه تا مهرماه سالجاری از ارایه نتایج به شورا امتناع نمود و طرح این موضوع و بیان لزوم مطالبه جمعی شورا از شهرداری در برخی جلسات صحن شورا برای پیگیری دریافت نتایج آزمایش، در کنار موضع گیری های گاه و بیگاه پینگ پونگی مدیران شهری، موجبات حساسیت بیشتر اصحاب رسانه و التهاب بیشتر فضا را فراهم آورد و باعث تبدیل یک موضوع فنی به کشمکش سیاسی، گردید و پیگیری روند تخصصی را نیز تحت تاثیر قرار داد.

۶-طبق قرارداد و و شرح خدماتی که فی مابین شهرداری و مشاور کارفرما منعقد گردیده است، در خصوص برخی موارد، هنوز نظریه قطعی مشاور کارفرما اعلام نگردیده است لیکن اجمالا در نظریه ابتدایی این مشاور نیز موارد و جوانبی وجود دارد که نیازمند تبیین و توضیح برای عموم شهروندان می باشد.

لذا کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در نظر دارد پس از حصول آرامش در فضای ملتهب رسانه ای، موارد مربوط به تاییدات و اعلام مغایرت های موجود در نظریه مشاور کارفرما را به همراه اصلاحات خواسته شده در پروژه و روند اجرای اصلاحات، درقالب یک نشست صمیمانه رسانه ای و با حضور اساتید و صاحبنظران، برای شهروندان فهیم همدانی و اصحاب شریف رسانه، تبیین نماید.

بانهایت احترام و آرزوی توفیق و سربلندی برای همدان و همدانی

مهدی حیدری

به گزارش عصرهمدان؛ گفتنی‌است رئیس محترم کمیسیون فنی عمرانی شورای شهرهمدان به خبرنگار عصرهمدان تاکید کرده‌ است که به زودی نشستی خبری با حضور رسانه ها برگزار خواهد کرد و در آن جلسه، به تشریح بیشتر مسائل پیرامون پروژه پل غدیر و دیگر موضوعات مربوط به عملکرد خود در شورای شهر خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از ماست که بر ماست
    از این شورای دست و پا بسته بشتر از این بیرون نمیاد ، اگه گاه و بیگاه از این حرفا هم نزن که مردم فکر میکنند شورا تعطیله !!
    پایتخت تاریخ و تمدن بیشترین خسران و عقب رفت را در دوره ی این شورای تازه واردها و بازنشستگان طی میکند /