• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

عزل دبیر اتاق اصناف همدان تکذیب می شود

  • کد خبر : 120164
  • 15 تیر 1400 - 11:56
عزل دبیر اتاق اصناف همدان تکذیب می شود

احمد گازرانی خبر عزل از هیات ریسه اتاق اصناف همدان را کذب دانست و گفت: از کسانی که خبر و مصاحبه دروغ منتشر کردند می توانم شکایت کنم. احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: با توجه به نحوه عملکرد بنده که فعالیت گسترده ای در هیات رئیسه اتاق […]

احمد گازرانی خبر عزل از هیات ریسه اتاق اصناف همدان را کذب دانست و گفت: از کسانی که خبر و مصاحبه دروغ منتشر کردند می توانم شکایت کنم.

احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: با توجه به نحوه عملکرد بنده که فعالیت گسترده ای در هیات رئیسه اتاق اصناف دارم و یکی از فعالان سیاسی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در مجموعه شهرستان همدان هستم گویا این نحوه فعالیت خوشایند برخی افراد نیست.

وی افزود: برخی دوستان کم لطفی کردند و اگر اختلافاتی هم در مجموعه وجود دارد بخاطر پیگیری مشکلات مردم است،پ؛ اما مصاحبه دوستان ما با رسانه ها نشان داد عملکرد خوب برخی افراد در ادارات برای عده ای آسیب زاست.

گازرانی عنوان کرد: به عنوان یک شهروند به دنبال منافع مردم هستم تا عملکرد و نتایج خوبی را در حوزه خود داشته باشم و اینکه منافعی به مردم برسد؛ اگر گاهی انتقاداتی به عملکرد برخی دستگاهها بوده بیشتر بخاطر اصلاح برخی امور بوده تا گره از کار مردم باز شود.

وی افزود: همینجا اعلام می کنم همچنان عضو هیات رئیسه اتاق اصناف هستم و تا زمانی که توانایی خدمت کردن داشته باشم همچنان ادامه می دهم.

وی با توجه به انتشار مصاحبه کذب و دروغ گفت: حق پیگیری و مطالبه گری دارم و حتما از مراجع قانونی پیگیر هستم .

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120164
  • دیدگاه‌ها برای عزل دبیر اتاق اصناف همدان تکذیب می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.