• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

عدم شفافیت عملکرد “سامانه بازارگاه” در تأمین نهاده های دامی/اجازه نمی دهیم چرخه تولید را متوقف کنند

  • کد خبر : 137503
  • 13 آذر 1400 - 8:44
عدم شفافیت عملکرد “سامانه بازارگاه” در تأمین نهاده های دامی/اجازه نمی دهیم چرخه تولید را متوقف کنند

دادستان بهار با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید چرخه تولید در کشور متوقف شود و این خواسته دستگاه قضایی نیز است، گفت: فرایند توزیع نهاده های دامی بسیار غیر شفاف است و باید نظارت ها و بررسی ها بیشتر و با متخلفان این حوزه به شدت برخورد شود. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ دستگاه قضایی […]

دادستان بهار با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید چرخه تولید در کشور متوقف شود و این خواسته دستگاه قضایی نیز است، گفت: فرایند توزیع نهاده های دامی بسیار غیر شفاف است و باید نظارت ها و بررسی ها بیشتر و با متخلفان این حوزه به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ دستگاه قضایی کشور در چند سال اخیر با حضور آیت الله رئیسی، رئیس سابق قوه قضائیه در لبیک به منویات مقام عظمای ولایت برای حمایت از تولید به میدان عمل آمد و همین رویه توسط حجت الاسلام محسنی اژه ای نیز با قدرت دنبال می شود.

در همین زمینه، هم دادستان همدان و هم دادستان های شهرستان های این استان برای حمایت از واحدهای تولیدی شب و روز و روز تعطیل نمی شناسند و با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی و بازدیدهای میدانی مکرر به دنبال شناسایی مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و ارائه راهکارهایی برای حل آن مشکلات هستند.

بنابراین شاهد بودیم که به تازگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهار با هدف پیگیری های مطالبات صاحبان یک گاوداری هزار رأسی در روستای لتگاه حضور یافت.

در این باره احسان فرجی دادستان بهار در گفتگویی عنوان کرد: صاحب این واحد تولیدی از وعده های عملی نشده مسئولان متولی درباره سامانه بازارگاه بارها گلایه ها و شکایت بسیار کرده است.

وی تصریح کرد: هم این تولیدی و هم واحدهای تولیدی مشابه می گویند، برای دریافت نهاده های دامی در سامانه بازارگاه ثبت نام می کنند، اما نه به موقع و حتی با تأخیری بیش از یک ماهه، آن نهاده ها به دستشان می رسد و در عمل تولیدکنندگان خود را با چالش نبود نهاده ها تنها می یابند و دست به دامان بازار آزاد می شوند.

دادستان بهار با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید چرخه تولید در کشور متوقف شود و این خواسته دستگاه قضایی نیز است، افزود: فرایند توزیع نهاده های دامی بسیار غیر شفاف است و باید نظارت ها و بررسی ها بیشتر شود.

فرجی عنوان کرد: باید کنترل های شفاف تری بر عملکرد بازارگاه و دستگاه های مرتبط انجام شود تا آن خلائی که سبب این اوضاع نابسامان عدم دسترسی تولیدکنندگان به نهاده های دامی شده، شناسایی و با متخلفان این حوزه برخورد شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137503
  • دیدگاه‌ها برای عدم شفافیت عملکرد “سامانه بازارگاه” در تأمین نهاده های دامی/اجازه نمی دهیم چرخه تولید را متوقف کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.