• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله اسداباد به بهره برادری رسید

  • کد خبر : 16961
  • 04 شهریور 1398 - 15:44
طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله اسداباد به بهره برادری رسید

ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله این شهرستان به بهره‌برادری رسید.   به گزارش عصر همدان، علی کرم معصومی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد در آیین بهره برادری از طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله اسداباد ، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز دوم طرح […]

ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله این شهرستان به بهره‌برادری رسید.

 

به گزارش عصر همدان، علی کرم معصومی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد در آیین بهره برادری از طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله اسداباد ، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز دوم طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله در سال ۹۶ از محل اعتبارات استانی و ملی و با بهره گیبری از قیر ابلاغی شروع شد.

معصومی افزود: برای اجرای این طرح ۶۵۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری برای تهیه بیس و همکاری اهالی روستا در این هفته سال جاری به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه به طول ۷۱۵ متر و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و ۷۰۰ مترمربع جدولگذاری انجام شده است، افزود :برای اجرای این پروژه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: بااجرای این پروژه ۵۳ خانوار با جمعیت ۲۰۳ نفر از طرح هادی و راه اسفالته بهره مند شدند.

در ادامه فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: امسال پروژه آسفالت در ۶ روستا انجام شده است.

مجید درویشی گفت: امیدواریم با اجرای ایم پروژه های عمرانی در روستا موجب شادمانی مردم شدیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16961
  • دیدگاه‌ها برای طرح هادی و آسفالت معابر روستای دوبراله اسداباد به بهره برادری رسید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.