• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
1

طرح مدرسه انقلاب امسال مجازی برگزار می شود

  • کد خبر : 102021
  • 13 بهمن 1399 - 10:29
طرح مدرسه انقلاب امسال مجازی برگزار می شود

مدرسه انقلاب از سری طرح های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است که هر سال با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در کلیه مدارس برگزار می شد. به گزارش عصر همدان، جشنواره مدرسه انقلاب در هر مدرسه ای به تبیین مبانی انقلاب اسلامی، معرفی جبهه استکبار و چرایی مبارزه مستکبران و همچنین دست آورد […]

مدرسه انقلاب از سری طرح های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است که هر سال با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در کلیه مدارس برگزار می شد.

به گزارش عصر همدان، جشنواره مدرسه انقلاب در هر مدرسه ای به تبیین مبانی انقلاب اسلامی، معرفی جبهه استکبار و چرایی مبارزه مستکبران و همچنین دست آورد های انقلاب اسلامی می پرداخت. اما با شیوع بیماری کرونا و عدم فعالیت مدارس و انجمن های اسلامی، چگونگی برگزاری این جشنواره سوالی است که پاسخ آن را محمدصالح ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان داده اند.

جباری با بیان اینکه رسالت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نخبه یابی و نخبه پروری است گفت: همان طور که انتظار می رود به دلیل شرایط اپیدمی قادر به برگزاری این جشنواره مانند سالهای گذشته نیستیم پس جشنواره در فضای مجازی و با تاکید بر ماموریت اصلی روایت و تکیه بر عنصر مهارت، تولید محتوا و نشر حداکثری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری جشنواره به صورت مجازی لزوم تولید محتوا محصولات قابل انتشار در فضای مجازی کاملاً درک می‌شود که در این خصوص طی یک هفته اقدام به برگزاری “کاردو” که به معنی کار+اردو هست کردیم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی در توضیح”کاردو” گفت: کاردو‌ها در استان و با حضور تمام مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس متوسطه دوم برگزار شد و طی آن دانش‌آموزان با ایده‌پردازی در خصوص مسائل مختلف تولید یک محصول دیوار بوم‌ها را تکمیل کردند.

وی ادامه داد: شناخت مخاطب و مهارت‌های لازم  را از ملزومات تولید یک محصول است. بر این اساس دانش آموزان در ابتدا مخاطب خود را برای تولید یک اثر مشخص می‌کردند و با بررسی ویژگی‌های او به دنبال موضوعات مرتبط می‌رفتند و در ادامه این موضوع را بررسی می‌کردند که برای تولید اثر مدنظر چه مهارت‌هایی را باید کسب کنند.

جباری بررسی راهکار‌هایی برای انتشار حداکثری و رساندن محتوا و محصول تولید شده به مخاطب را از دیگر موارد کاردو دانست که دانش آموزان در تمام این زمینه‌ها ایده‌ های خوبی ارائه دادند.

به گزارش عصر همدان مدرسه انقلاب یکی از ده ها برنامه ی انجمن های اسلامی متشکل از دانش آموزان هر مدرسه است. اقدامات این انجمن ها برای انجام کار های بصیرت افزا و فرهنگ ساز در مسیر انقلاب بسیار ارزشمند است به دلیل اینکه گرداننده ی این برنامه ها خود دانش آموزان هستند که با ذوق و استعداد،کسب اطلاع و مطالعه اقدام به پیش برد فرهنگ انقلاب می کنند.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102021
  • دیدگاه‌ها برای طرح مدرسه انقلاب امسال مجازی برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.