• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

صرف بیش از یک میلیارد ریال برای تأمین نیازهای تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت

  • کد خبر : 100920
  • 04 بهمن 1399 - 9:21
صرف بیش از یک میلیارد ریال برای تأمین نیازهای تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت

بهنام لطفی از تأمین نیازهای آموزشی ۵۲ دانشجو و ۷۴۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان با صرف اعتبار یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریالی در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد. بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بابیان اینکه ۹۵ دانشجو و دانش‌آموز […]

بهنام لطفی از تأمین نیازهای آموزشی ۵۲ دانشجو و ۷۴۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان با صرف اعتبار یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریالی در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بابیان اینکه ۹۵ دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۲ دانشجو و ۷۴۲ دانش‌آموز بودند که نیازهای آموزشی و تحصیلی آنان تأمین شده است.

وی گفت: در طی ۹ ماهه نخست امسال اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال برای تأمین نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموزان مددجو هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بهره مندی از فرصت تحصیل و آموزش، یکی از حقوق اساسی تمام افراد جامعه است، افزود: توسعه تحصیلات عمومی و دانشگاهی علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در توسعه فکری و فرهنگی جامعه دارد و می تواند تا حدود زیادی باعث موفقیت افراد، در ساختن آینده خود و دیگران باشد که کمیته امداد در این زمینه با کمک خیرین و حمایتهای مسئولان این امر را در دستور کار دارد.

وی کسب مهارتهای زندگی به عنوان مکمل تحصیل و آموزش را دو بال پرواز برای تعالی شخصیت افراد خواند و اذعان داشت: این نهاد به خوبی توانسته با پرداختن به این موضوع اساسی، علاوه بر موضوع آموزش، مهارت آموزی برای خانواده‌ها را نیز در دستور کار قرار دهد تا زمینه توانمندسازی این عزیزان مورد غفلت واقع نشود.

لطفی در پایان به پرداخت وام‌های دانشجویی اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه امسال ۷۵۰ میلیون ریال وام دانشجویی به ۱۵ نفر از دانشجویان متقاضی، پرداخت شده تا از این طریق نیز بخشی از مشکلات و نگرانی‌های دانشجویان و خانواده های تحت حمایت در مسیر ادامه تحصیل برطرف شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100920
  • دیدگاه‌ها برای صرف بیش از یک میلیارد ریال برای تأمین نیازهای تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.