• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

شورای نگهبان بازوی قدرتمند نظام اسلامی است

  • کد خبر : 10464
  • 26 تیر 1398 - 16:11
شورای نگهبان بازوی قدرتمند نظام اسلامی است

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای نگهبان بازوی قدرتمند نظام اسلامی است افزود: شورای نگهبان در سلامت کشور نقش‌آفرین است. اکبر رنجبرزاده در گفتگو با عصر همدان، با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شورای نگهبان بازوی قوی نظام اسلامی  است و این شورا نقش […]

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای نگهبان بازوی قدرتمند نظام اسلامی است افزود: شورای نگهبان در سلامت کشور نقش‌آفرین است.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با عصر همدان، با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شورای نگهبان بازوی قوی نظام اسلامی  است و این شورا نقش مهم و جایگاه مؤثری در مسیر سلامت کشور داشته است.

شورای نگهبان در سلامت کشور نقش‌آفرین است

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در سلامت کشور نقش‌آفرین است گفت:  شورای نگهبان در انجام وظایف خود در طول مدتی که ما شاهد بودیم، خوشبختانه توانسته ضمانتهای ادامه سلامت حاکمیت کشور را دنبال کند و موفقیت امیز هم عمل کرده است؛ امیدواریم با یک حرکتهای جدید و نو آورانه متناسب با شرایط جدید فعابت خود را ادامه دهد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لزوم تغییراتی در قانون جامع انتخابات احساس می‌شود که البته نگاه و نظر شورای نگهبان هم این است که فرصت زمانی بیشتری برای بررسی صلاحیت در اختیار داشته باشند که بتوانند با دقت و اطمینان صلاحیت افراد را مورد بررسی قرار دهند و در وضع قوانین نیز فرصت بیشتری برای تأیید داشته باشند.

هرچه شورای نگهبان دقت داشته باشد، سلامت کشور افزایش می یابد

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان معیار سلامت قوانین کشور و سلامت مدیران ارشد به ویژه نمایندگان مجلس است و به هر میزان حساسیت و دقت و به روز تر بودن امکانات داشته باشد،  به همان میزان سلامت کشور افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10464
  • دیدگاه‌ها برای شورای نگهبان بازوی قدرتمند نظام اسلامی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.