• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

شهید محمد افشاری؛ کوچکترین شهید کشور در عملیات مرصاد از کبودراهنگ

  • کد خبر : 159373
  • 05 مرداد 1401 - 6:25
شهید محمد افشاری؛ کوچکترین شهید کشور در عملیات مرصاد از کبودراهنگ

تلاش هواپیماهای رژیم بعثی عراق در ضربه زدن به پایگاه شهید نوژه با اقدامات و هوشیاری پدافندی پرسنل این پایگاه ناکام مانده؛ لذا خلبان رژیم بعثی در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به تیرباران داخل شهر کبودراهنگ نمود. در تیرباران شهر کبودراهنگ بلوار بعثت این شهر مورد هجوم هواپیمای عراقی قرار گرفت که در این حرکت تمام […]

تلاش هواپیماهای رژیم بعثی عراق در ضربه زدن به پایگاه شهید نوژه با اقدامات و هوشیاری پدافندی پرسنل این پایگاه ناکام مانده؛ لذا خلبان رژیم بعثی در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به تیرباران داخل شهر کبودراهنگ نمود. در تیرباران شهر کبودراهنگ بلوار بعثت این شهر مورد هجوم هواپیمای عراقی قرار گرفت که در این حرکت تمام مغازه های این بلوار آسیب جدی می بینند و دختر کوچکی دچار مصدومیت و محمد افشاری ۶ ساله به عنوان کوچک ترین شهید عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ تمام دوران کودکی محمد با رویای جبهه و جنگ و تنها سرگرمی او پوشیدن لباس نظامی در این دوران بود.

در روز های گرم مرداد ماه سال ۶۷ مادرش در تدارک مقدمات حضور وی برای ثبت نام در مدرسه و کلاس اول ابتدایی بود که منافقین در عملیات فروغ جاویدان با سودای خام تصرف ایران به کشور حمله کردند.

پدرش از رزمندگان و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در عملیات حمله منافقین کوردل به کشور در تنگه چهار زبر در مقابل دشمنان در قالب گردان ۱۵۷ حبیب ابن مظاهر شهرستان کبودراهنگ حضور داشت.

پس از قطعنامه ۵۹۸ رژیم بعثی عراق برای آماده سازی و هموار کردن مسیر حرکت منافقین شروع به بمباران مناطق حساس ایران کرد.

رژیم عراق در روزهای سوم و چهارم مرداد ماه سال ۶۷ در دو مرحله و با هدف ضربه زدن به پایگاه سوم شکاری شهید نوژه اقدام به بمباران این پایگاه و منطقه کبودراهنگ کرد.

تلاش هواپیماهای رژیم بعثی عراق در ضربه زدن به پایگاه شهید نوژه با اقدامات و هوشیاری پدافندی پرسنل این پایگاه ناکام مانده لذا خلبان رژیم بعثی در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به تیرباران داخل شهر کبودراهنگ نمود.

در تیرباران شهر کبودراهنگ بلوار بعثت این شهر مورد هجوم هواپیمای عراقی قرار گرفت که در این حرکت تمام مغازه های این بلوار آسیب جدی می بینند و دختر کوچکی دچار مصدومیت و محمد افشاری ۶ ساله به عنوان کوچک ترین شهید عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

انتهای پیام /ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159373
  • دیدگاه‌ها برای شهید محمد افشاری؛ کوچکترین شهید کشور در عملیات مرصاد از کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.