• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

شهید سلیمانی یکی از مصادیق روز بصیرت است/چراغ سبز سران فتنه در داخل به ۱۱ کشور خارجی در سال ۸۸

  • کد خبر : 98304
  • 09 دی 1399 - 9:34
شهید سلیمانی یکی از مصادیق روز بصیرت است/چراغ سبز سران فتنه در داخل به ۱۱ کشور خارجی در سال ۸۸

محمود قاسمی در آستانه روز ۹بصیرت و میثاق با ولایت گفت: این روز با محوریت فتنه بود و نباید سستی خواص بی بصیرت و سران فتنه ای که در داخل به ۱۱ کشور خارجی چراغ سبز نشان می دادند را فراموش کنیم. محمود قاسمی، کارشناس سیاسی­_نظامی در گفتگو با عصر همدان، گفت: یاد و نام […]

محمود قاسمی در آستانه روز ۹بصیرت و میثاق با ولایت گفت: این روز با محوریت فتنه بود و نباید سستی خواص بی بصیرت و سران فتنه ای که در داخل به ۱۱ کشور خارجی چراغ سبز نشان می دادند را فراموش کنیم.

محمود قاسمی، کارشناس سیاسی­_نظامی در گفتگو با عصر همدان، گفت: یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم چرا که ایام شهادت ایشان با روز۹ دی نزدیک است در واقع می توان گفت بصیرتی که حاج قاسم سلیمانی با عملکرد خودش در طول ۴۰ سال گذشته ایجاد کرد یکی از مصادیق روز بصیرت است و ارتباط معنوی معناداری بین حاج قاسم و بصیرت وجود دارد.

محور۹ دی ماه فتنه است

وی افزود: محور ۹ دی فتنه است و ما نباید کاری کنیم که در این روز فضا فقط به بصیرت کشیده شود چرا که این در حقیقت پنهان کردن نیمی از حقیقت است و یقینا اگر این روند به تدریج در سالهای آینده پیش رود مثل دهه فجرما که فقط به زدن چند پرچم و بنر اکتفا می کنند و نمی دانند چه کسانی در زندان های ساواک جان دادند؟ چه خانواده هایی از ۱۵ خردادسال ۴۲ خون دادند تا بهمن ۵۷ به وجود آمد؟

قاسمی تاکید کرد با ایام الله ها نباید تصنعی برخورد کرد و به زدن چند ریسه و نماد اکتفا کرد بلکه باید عمق آنها معلوم شود.

کارشناس سیاسی گفت: در ۹ دی ماه باید اول فتنه و فتنه گران مشخص شوند؟ و بعد اینکه پادزهر این فتنه بصیرت بود و همه ما ۹ دی را به عنوان روز بصیرت می شناسیم اما باید بدانیم ۹ دی نباید فتنه اش کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: براساس آیات قرآن همیشه در جامعه اسلامی انتظار افرادی که فتنه کنند را داشته باشیم چرا که جامعه همیشه هم موسی و هارون دارد و سامری و قارون، نباید انتظار داشته باشیم فقط یکی از آنها باشد.

قاسمی افزود: حالا چرا موسی نمی تواند سامری و قارون را کنار بگذارد ؟ چرا که سامری و قارون به اندازه موسی طرفدار در جامعه دارد و یک فرد نیست بلکه یک تفکر و گروه است، و به جرات می توان گفت بخش عطیمی از جامعه هم با سامری و قارون اند و نمی شود آنها را نادیده گرفت و جنگ داخلی راه انداخت.

وی گفت: اینجا روشنگری بهترین راه است و در آیه دوم سوره عنکبوت به این مورد اشاره شده است، و براساس منطق قرآن فتنه خواهد بود و فقط نوع مواجهه ما با آن مهم است که آیا باید در فتنه حل شویم ؟ مقابل آن بایستیم ؟

۱۱ کشور خارجی در فتنه ۸۸ دست داشتند

قاسمی تاکید کرد: در ۹ دی سال ۸۸در همراهی با برنامه ریزی دشمن که مثلث شوم عبری عربی غربی بود و بصورت مشخص ۱۱ کشور خارجی در فتنه نیروهایشان حضور داشتند یعنی تا این اندازه دشمن گستاخ شده بود و نیروهایشان در کف خیابانها جولان می دادند

خواص باید در فتنه ها سریع اعلام مواضع کنند

وی افزود: عده ای هم در داخل با برنامه مثلث شوم عبری عربی غربی همراه شد که سران فتنه نام گرفتند، و این فتتنه به دلیل اینکه برخی از خواص دیر اعلام موضع کردند و باید بدانند چشم مردم به دهان اینهاست و ارگ در فتنه ها به درد مردم نخوردند پس کجا باید به درد ما بخورند؟

طول کشیدن زمان فتنه کوتاهی خواص بود

قاسمی عنوان کرد: وقتی فتنه پیش می آید جامعه غبار آلود می شود و مردم دنبال راه چاره می گردند و قطعا مردم به مواضع و سخنرانی های خواص توجه می کنند و اگر در چنین مواقعی خواص نتوانند به موقع بفهمند و اعلام موضع کنند نتیجه اش طول کشیدن ۸ ماه فتنه است و کوتاهی خواص بود.

در فتنه ۸۸ شاخص پرچم امام حسین به داد مردم رسید

وی گفت: در فتنه ۸۸ حق و باطل را با هم قاتی کردند از مقدسات،رنگ سبز و خانواده های شهدا استفاده کردند تا ابهام و غبار آلودگی در ذهن مردم بیشتر شود و مردم دیدند فتنه گران در روز عاشورا پرچم های امام حسین را اتش می زنند و به هیات عزاداری حمله کردند و خانمها ی چادری را با لگد می زدند و اینجا امام حسین به یاری خواص بی خاصیت آمد، خواصی که تا ۸ ماه نفهمیدند باید پشت سر رهبر بایستند و به مردم باطل را نشان دهند، عاشورای امام حسین کاستی خواص را جبران کرد و مردم به دنبال شاخص بودند.

کارشناس سیاسی در همدان گفت:سه رکن زور و زر و تزویر دست فتنه گران است و باید مردم آگاه باشند و تنها چاره آگاهی خواص و بصیرت مردم است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98304
  • دیدگاه‌ها برای شهید سلیمانی یکی از مصادیق روز بصیرت است/چراغ سبز سران فتنه در داخل به ۱۱ کشور خارجی در سال ۸۸ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.