• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

شهیدهمدانی الگوی مدیریت جهادی است

  • کد خبر : 25051
  • 14 مهر 1398 - 9:09
شهیدهمدانی الگوی مدیریت جهادی است

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان یکی از بزرگترین اقدامات سردار شهید همدانی را راه اندازی بسیج مردمی در سوریه دانست و گفت: مدیریت قوی سردار همدانی باعث شد که دشمن بعثی در دفاع مقدس در پل ذهاب کمترین پیش روی را داشته باشد و امروز باید مدیریت وی الگو شود. سردار مظاهر مجیدی، فرمانده […]

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان یکی از بزرگترین اقدامات سردار شهید همدانی را راه اندازی بسیج مردمی در سوریه دانست و گفت: مدیریت قوی سردار همدانی باعث شد که دشمن بعثی در دفاع مقدس در پل ذهاب کمترین پیش روی را داشته باشد و امروز باید مدیریت وی الگو شود.
سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، سردار شهید حسین همدانی را از بنیانگذاران تشکیل سپاه همدان دانست و اظهار کرد: وی در همان سالهایی ابتدایی تشکیل سپاه در مأموریتهای اصلی سپاه حضور فعال داشت.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی سردار شهید همدانی در دفاع مقدس، افزود: سردار همدانی در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران نقش مهمی داشت و راه اندازی لشگر ۳۲  انصارالحسین توسط وی رقم خورد و می‌توان گفت که قوام، اسکلت و بنای این لشکر به دلیل انکه خوب مهره چینی می‌کرد و رزمندگان را می‌شناخت  لشگر توانمندی را شکل داد.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: وقتی یگان لشگر ۳۲ انصار الحسین همدان در عملیاتهای بزرگی چون والفجر، فتح المبین، رمضان و… شرکت کردند، رشادتهای زیادی از خود به جای گذاشتند و خیلی از مناطق کشور دست این لشگر بود و این نشان مدیریت جهادی سردار همدانی داشت.
وی ادامه داد: دشمن بعثی عراق در پل ذهاب کمترین پیش روی را به سمت خاک ایران داشت و این بخاطر مدیریت قوی سردار همدانی بود.
مجیدی گفت: شهید همدانی بر دلها و قلوب رزمندگان و یاران خود در دفاع مقدس حکومت می‌کرد و توانست یک لشگر قوی را برای دفاع از اسلام و انقلاب فراهم کند.
وی گفت: شهید همدانی اقدامات و کارهای بزرگی نیز در همدان انجام داد که میتوان به ایجاد باغ موزه دفاع مقدس، را‌ه‌اندازی هیأت رزمندگان و حسینیه ثارالله، کنگره شهدا و راه‌ندازی مؤسسه خیریه کوثر اشاره کرد که از اقدامات شایسته و بزرگ و ماندگار شهید همدانی است.
 فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: سردار همدانی در یگانهای استانهای دیگر مانند لشگر قدس گیلان و نیروی زمینی سپاه نیز خدمت کرد  و این اواخر در مأموریتهای برون مرزی را حضوری فعال داشت.
وی یکی از بزرگترین اقدامات شهید همدانی راه اندازی بسیج مردمی درسوریه دانست و گفت: این اقدام یکی از  بی نظیرترین اقدامات بود که اتفاق افتاد.
مجیدی بابیان اینکه سردار همدانی یک دوره نیز فرماندهی سپاه تهران بزرگ را عهده‌دار بود، گفت: در سال ۸۸ و فتنه ان زمان و اتفاقات ناگواری که رخ داد، شهید همدانی به خوبی مدیریت کرد.
وی گفت: سردار همدانی فرماندهی در ابعاد مختلف به تمام معنا بود و در همه عرصه ها حرف اول را می‌زد، زمانی که سوریه بود کتاب دفاع مقدس رابه زبان عربی منتشر و پخش کرد که در بین مردم سوریه اثربخش بود.
 فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان  گفت: سردار همدانی فرماندهی مردمی بود و ارتباط زیادی با مردم استان و خارج استان داشت که می‌توان گفت مردمی بودن را از ویژگی های بزرگ وی نام برد.
 وی بااشاره به اینکه اواخر عمر سردار همدانی می‌دیدیم که بارها در درد دل با شهدا. تمنا شهادت می‌کرد و از خداوند شهادت را می طلبید، گفت: اینجا بود که سردار همدانی با سنی بالا و با گذشت ۴۰ سال مجاهدت و جهاد خداوند امتیاز بالای شهادت را به وی عنایت کرد.
مجیدی با بیان اینکه امروز سردار شهید همدانی حق بزرگی بر گردن مردم ایران به خصوص مردم استان همدان، سوریه و استانهایی که وی خدمت کرد، دارد، گفت: باید در آستانه سالگردش زوایای زندگی شهید را مرور و برای نسل‌های دیگر بازگو کنیم .
وی گفت: وقتی جماعتی از شهید همدانی می‌خواستند که انها را برای دفاع به سوریه ببرد، شهید همدانی در یک جمله زیبا می گفت که بردنی نیست امدنی است و هرکس خودش حرکت کرد در ان مسیر قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: شهید همدانی جوانگرایی را در هیات ثارالله اجرا کرد و امسال شاهد بودیم که برنامه های خوبی در ده اول محرم توسط این هیات برگزار شد.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25051
  • دیدگاه‌ها برای شهیدهمدانی الگوی مدیریت جهادی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.