• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

شهر گیان نهاوند صاحب خانه کشتی می شود/ زمین چمن‌ مصنوعی روستای زرامین تکمیل و آماده افتتاح

  • کد خبر : 128158
  • 20 شهریور 1400 - 18:43
شهر گیان نهاوند صاحب خانه کشتی می شود/ زمین چمن‌ مصنوعی روستای زرامین تکمیل و آماده افتتاح

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: یکی از اماکن شهر گیان پس از مرمت و بهسازی به خانه کشتی این شهر تبدیل می شود. به گزارش عصر همدان، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همراه مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و همکارانشان […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: یکی از اماکن شهر گیان پس از مرمت و بهسازی به خانه کشتی این شهر تبدیل می شود.

به گزارش عصر همدان، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همراه مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و همکارانشان ضمن بازدید از پروژه سالن ورزشی چند منظوره ورزشی روستای باباقاسم، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال آماده افتتاح روستای زرامین سفلی بازدیدی از شهر گیان انجام شد.

وی اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد مکان پاسگاه انتظامی سابق شهر گیان واقع در ورودی گیان که مکان آن جزء املاک اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند می باشد مرمت، بازسازی، بهسازی و تجهیز گردد و تبدیل به خانه کشتی این شهر شود.

جوانمردی گفت: که این بازدید بنا به تاکید و دستور سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان صورت گرفته تا ورزش کشتی این شهر نیز پیشرفت کند.

وی بیان داشت: جهت راه اندازی خانه کشتی شهر گیان بر اساس برآورد به عمل آمده نیاز به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: انشا الله با حمایت آقایان سیفی و شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز تامین و با همراهی و همیاری شورای اسلامی و شهرداری گیان تا پایان سال ۱۴۰۰ علاقمندان به کشتی در شهر و بخش گیان شاهد افتتاح و بهره برادری از این خانه کشتی باشند.

‍ زمین چمن مصنوعی روستای زرامین سفلی آماده افتتاح و بهره برادری

وی همچنین گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای زرامین سفلی آماده و تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند شده است.

جوانمردی ادامه داد: این پروژه در سال ۹۷ کلنگ زنی و تا ابتدای تابستان امسال پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در زمان کمتر از دو ماه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهبازی نماینده مردم شهرستان و سایر مسئولین شهرستان و خصوصا با همیاری و همکاری شورای اسلامی و اهالی خونگرم روستای شهید پرور زرامین سفلی پنجاه درصد دیگر آن شامل فنس کشی، زیر سازی و نصب چمن اجرا شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: در حال برنامه ریزی جهت افتتاح پروژه مذکور در آینده نزدیک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی هستیم و به زودی جوانان روستای زرامین سفلی و روستاهای اطراف از آن استفاده خواهند کرد.

وی گفت: با حمایت‌های مسئولان در نیمه دوم سال‌ جاری شاهد اتفاقات خوشایندی در حوزه ورزش بالاخص پروژه‌های عمرانی در شهر نهاوند و مراکز بخش‌های گیان، خزل، زرین دشت، بخش مرکزی و برخی روستاهای شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=128158
  • دیدگاه‌ها برای شهر گیان نهاوند صاحب خانه کشتی می شود/ زمین چمن‌ مصنوعی روستای زرامین تکمیل و آماده افتتاح بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.