• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

شهر مزین به نام بیدارگر مشرق زمین در خواب!/مسئولان اسدآباد واکنشی نداشتند

  • کد خبر : 83437
  • 20 شهریور 1399 - 12:19
شهر مزین به نام بیدارگر مشرق زمین در خواب!/مسئولان اسدآباد واکنشی نداشتند

با وجودی که اسدآباد دیار شخصیت بیدارگری چون سیدجمال الدین است، اما در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) مسئولان این شهر نه تنها خود واکنشی در فضای مجازی و رسانه‌ها نداشتند، بلکه خبری از محکومیت این گناه نابخشودنی در فضای حقیقی شهرستان هم نیست. به گزارش عصر همدان، دو روز گذشته بود که […]

با وجودی که اسدآباد دیار شخصیت بیدارگری چون سیدجمال الدین است، اما در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) مسئولان این شهر نه تنها خود واکنشی در فضای مجازی و رسانه‌ها نداشتند، بلکه خبری از محکومیت این گناه نابخشودنی در فضای حقیقی شهرستان هم نیست.

به گزارش عصر همدان، دو روز گذشته بود که با اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم رهبر معظم انقلاب پیامی را صادر کرد.

در همین راستا بسیاری از مسئولان و مردم شهرهای مختلف موج اعتراض در فضای حقیقی و مجازی را به نمایش گذاشتند.

این در حالی است که شهر و دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بزرگ‌مرد تاریخ اسلام و شخصیت بیدارگر مشرق زمین، گویی در خواب است و خبری از اعتراض نسبت به این مسئله مهم نیست.

حال انکه شهر اسدآباد برگرفته از همان شخصیت بیدارگری سیدجمال همیشه در صحنه ها حاضر بوده و باید دید که دلایل بی توجهی و کوتاهی نسبت به این مهم از سوی مسئولان چیست؛

گویی مسئولان فرهنگی در این شهر که مزین به نام بیدارگری است، اما در خواب ماندند. اگرچه این روزها یکی از دغدغه های مهم رهبر انقلاب مسائل فرهنگی است، اما مسئولان این شهر از بسیاری از مسائل فرهنگی آن غافل شده اند.

در پی این اهانت بزرگ نه واکنشی از مسئولی اسدآبادی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و نه در فضای حقیقی؛ حال آنکه رهبر معظم فرمودند بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاًً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است، همانطور که رهبرمان فرمود نباید دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش کرد. پس انتظار می رود تا دیرتر نشده حتی با اقدامی کوچک این اهانت بزرگ محکوم شود.

انتظار می رود که مسئولان در پاسخ به این اهانت و بنا به فرمایش رهبر انقلاب گناه بزرگ و نابخشودنی حداقل بیانیه از سوی حوزه های علمیه، ادارات فرهنگی در فضای مجازی صادر شود و در صورت صلاحدید در خطبه های نماز جمعه این گاه نابخشودنی محکوم شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83437
  • دیدگاه‌ها برای شهر مزین به نام بیدارگر مشرق زمین در خواب!/مسئولان اسدآباد واکنشی نداشتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.