• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

شهرستان بهار به قطب فعال در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی کشور تبدیل خواهد شد

  • کد خبر : 156670
  • 05 تیر 1401 - 9:37
شهرستان بهار به قطب فعال در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی کشور تبدیل خواهد شد

 هوش مصنوعی اظهار کرد: قابلیت استفاده از فناوری اطلاعات در همه عرصه های تولید و صنعت و کشاورزی و غیره وجود دارد؛ با حمایت از طرح های دانش بنیان می توانیم شهرستان بهار را در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی به عنوان قطب فعال در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی کشور مطرح کنیم. […]

 هوش مصنوعی اظهار کرد: قابلیت استفاده از فناوری اطلاعات در همه عرصه های تولید و صنعت و کشاورزی و غیره وجود دارد؛ با حمایت از طرح های دانش بنیان می توانیم شهرستان بهار را در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی به عنوان قطب فعال در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی کشور مطرح کنیم.

به گزارش عصرهمدان؛ کارگروه اقتصاد دیجیتال در حوزه اقتصاد الکترونیک با هدف راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و حمایت از کسب و کارهای الکترونیک و دانش بنیان، در شهرستان بهار تشکیل شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار؛جلسه مشورتی در زمینه کسب و کارهای حوزه فناوری با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از کارشناسان این حوزه در فرمانداری بهار تشکیل شد.

فرماندار شهرستان بهار در کارگروه اقتصاد دیجیتال در حوزه اقتصاد الکترونیک گفت: در همه شاخه ها به ویژه کسب و کار های الکترونیک تغییرات مثبتی در شهرستان در حال وقوع است.

روح اله نباتی اظهار کرد: قابلیت استفاده از فناوری اطلاعات در همه عرصه های تولید و صنعت و کشاورزی و غیره وجود دارد؛ با حمایت از طرح های دانش بنیان می توانیم شهرستان بهار را در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی به عنوان قطب فعال در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی کشور مطرح کنیم.

نباتی تصریح کرد: اعطای تسهیلات در شهرستان بهار هدفمند خواهد شد و فعالیت ها در زمینه هایی که نیاز بیشتری احساس می شود؛ متمرکز خواهد شد.

ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این کارگروه گفت: با توجه به ظرفیتها و پتانسیل های شهرستان بهار در بخش های مختلف اقتصادی، از طرح های فناورانه حمایت می کنیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156670
  • دیدگاه‌ها برای شهرستان بهار به قطب فعال در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی کشور تبدیل خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.