• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

شهرداری همدان تا حد امکان مجوز حذف پارکینگ ندهد

  • کد خبر : 147405
  • 23 اسفند 1400 - 9:49
شهرداری همدان تا حد امکان مجوز حذف پارکینگ ندهد

حمید بادامی‌نجات با بیان اینکه شهرداری‌ها برای درآمدزایی باید به فکر راه‌ها و منابع درآمدی پایدار و نه شهر فروشی باشند، گفت: شهرداری همدان نیز باید سعی بر عدم ارائه حذف پارکینگ داشته باشد. به گزارش عصرهمدان؛ حمید بادامی‌نجات، عضو شورای اسلامی شهر همدان در گفتگویی با اشاره به بحث پرداخت عوارض حذف پارکینگ با […]

حمید بادامی‌نجات با بیان اینکه شهرداری‌ها برای درآمدزایی باید به فکر راه‌ها و منابع درآمدی پایدار و نه شهر فروشی باشند، گفت: شهرداری همدان نیز باید سعی بر عدم ارائه حذف پارکینگ داشته باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ حمید بادامی‌نجات، عضو شورای اسلامی شهر همدان در گفتگویی با اشاره به بحث پرداخت عوارض حذف پارکینگ با توجه به آرا متعدد در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری اظهار داشت: عوارض شهرهای مختلف از جمله تعرفه عوارض سال ۱۳۹۸ شهر همدان سایر شهرها به کرات در دیوان عدالت اداری باطل شده است.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه وقتی موضوعی چندین بار ابطال شده، صحیح نیست شورای شهر و شهرداری نسبت به آن اصرار داشته باشد، گفت: اعتقاد داریم افرادی که پارکینگ حذف می‌کنند، قطعا باید حق و حقوق شهر را پرداخت کنند اما می بایست شهرداری به لحاظ قانونی و حقوقی موارد حقوقی را لحاظ نماید که در آینده دچار خسارت و شکایت های متعدد نشود.

بادامی‌نجات با بیان اینکه نظر افرادی که بر ابطال این موضوع رأی داده‌اند عدم دریافت عوارض نبوده است، افزود: نظر این بوده تا حد امکان، مجوز حذف پارکینگ داده نشود.

وی با تأکید بر اینکه اکنون در شهر ما به دلیل حذف پارکینگ‌های متعدد در کمیسیون‌های مختلف، کوچه‌ها و محلات دچار مشکل شده‌اند، تصریح کرد: نظر بنده این بوده در حد امکان به هیچ عنوان حذف پارکینگ داده نشود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در موارد اضطرار از جمله مکان‌های نیازمند تعریض و عقب‌نشینی که مردم بخشی از ملک خود را در اختیار شهرداری قرار داده و خیر آنها به شهر می‌رسد در بحث حذف پارکینگ باید تجدید نظر هایی صورت گیرد.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها برای درآمدزایی باید به فکر راه‌ها و منابع درآمدی پایدار و نه شهر فروشی باشند، یادآور شد: شهرداری همدان نیز باید سعی بر عدم ارائه حذف پارکینگ داشته باشد و در موارد اضطرار همچون تعریض‌ها نیز حذف پارکینگ و عدم اخذ عوارض را به عنوان بخشی از امتیازات برای این شهروندان در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147405
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری همدان تا حد امکان مجوز حذف پارکینگ ندهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.