• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

شناسایی شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی

  • کد خبر : 43342
  • 24 دی 1398 - 21:16
شناسایی شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی

طبق آخرین اطلاعات واصله پیکر ۱۰۰ شهید سانحه‌ هواپیمایی شناسایی و ۶ همدانی نیز در بین شناسایی شده  است. به گزارش عصر همدان؛ بر اساس لیست اعلام شده پزشکی قانونی پیکر شهیده زهرا نقیبی، شهیده بهاره اسفندیاری، شهیده انیسا صادقی و شهید میرمحمد مهدی صادقی شناسایی شده اند و به زودی انتقال پیکرهای آنها به […]

طبق آخرین اطلاعات واصله پیکر ۱۰۰ شهید سانحه‌ هواپیمایی شناسایی و ۶ همدانی نیز در بین شناسایی شده  است.

به گزارش عصر همدان؛ بر اساس لیست اعلام شده پزشکی قانونی پیکر شهیده زهرا نقیبی، شهیده بهاره اسفندیاری، شهیده انیسا صادقی و شهید میرمحمد مهدی صادقی شناسایی شده اند و به زودی انتقال پیکرهای آنها به همدان صورت می پذیرد.

آخرین شهیده شهر همدان خانم میترا_احمدی هم جزء شناسایی شده ها قرار گرفت و همچنین شهید میلاد نهاوندی نیز جزء این لیست قرار گرفته است.

مراسم تشییع پیکر این شهدا روز پنجشنبه ۲۶دی ماه ساعت ۹:۳۰ از میدان امام (ره) همدان خواهد بود؛ در خصوص مراسم یادبود این شهدا و مراسم تشییع شهید ملایری نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد گردید.

بر این اساس پیکر ۱۰۰ شهید سقوط هواپیمای اوکراینی شناسایی شده است.

پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین یک پرواز مسافربری متعلق به هواپیمایی بین‌المللی اوکراین از مبدأ تهران به مقصد کی‌یف بود که به دلیل یک خطای انسانی در تاریخ ۱۸ دی ۱۳۹۸، ساعت ۶:۱۹ صبح، اندکی پس از برخاستن ازفرودگاه بین‌المللی امام خمینی مورد برخوردسامانه موشکی تور پدافند هوایی ایران قرار گرفت.

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در گفتگوی تلویزیونی گفت: بیش از یک هفته شرایط منطقه و التهابات منطقه و احتمال درگیری نسبت به سالهای گذشته شاید از ابتدای انقلاب بی سابقه بود و احتمال درگیری بین ایران و آمریکا بالا بود.

وی افزود: نیروهای هر دو طرف در آماده باش صددرصد بودند بخصوص که آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند ۵۲ نقطه در ایران را می‌زنند. برای همین همه‌ی یگان‌های آفندی و پدافندی در آماده باش صددرصد بودند.

سردار حاجی زاده عنوان کرد: آنچه در بررسی‌های ما انجام شد شب حادثه وضعیت آمادگی را در سطح جنگی قرار دادند و بالاترین سطح آماده باش توسط شبکه یکپارچه پدافند به سامانه‌ها ابلاغ می‌شود، در این شرایط تعدادی از سامانه‌های پدافندی به رینگ پدافند تهران اضافه شد. یعنی اولین سامانه‌های که در محدوده‌ی غرب تهران مستقر می‌شود، این حادثه توسط آن رقم خورده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43342
  • دیدگاه‌ها برای شناسایی شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.