• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
شهردار نهاوند خبر داد:

شروع عملیات آسفالت‌ریزی معابر نهاوند در نیمه اردیبهشت

  • کد خبر : 213278
  • 06 فروردین 1403 - 7:41
شروع عملیات آسفالت‌ریزی معابر نهاوند در نیمه اردیبهشت
شهردار نهاوند گفت: عملیات به‌روزرسانی تجهیزات و فرآیندهای تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند تا حدود یک ماه آینده به اتمام و آسفالت‌ریزی معابر شروع می‌شود.

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان» در پاسخ به مطالبه شهروندان در خصوص لزوم اجرای روکش آسفالت در معابر شهر نهاوند گفت: حجم آسفالت انجام‌شده در سال گذشته برابر با حدود ۶ سال گذشته بوده و کار زیادی در سال گذشته در این بخش انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: این اقدام با تلاش کارکنان عمرانی و فنی و کارکنان کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند انجام‌شده و حجم بسیار زیادی بوده است.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به اینکه خیلی از معابر فرسوده شده و برخی معابر فقط یک‌لایه آسفالت شده‌اند که مربوط به سال‌های گذشته است و زیرسازی مناسب نداشتند نیاز به روکش‌دارند.

وی ادامه داد: تا پایان سال گذشته اکثر کوچه‌های خاکی را آسفالت کردیم و تعدادی محدود در شهرک شهید حیدری و منطقه گل زرد باقی‌مانده که بیشتر مناطقی است که ساخت‌وساز بدون پروانه و جدید داشته‌اند.

یوسفی نوید افزود: در محدوده شهری مجاز، لکه‌گیری آسفالت انجام‌شده ولی امروز نیاز داریم که خیابان‌ها روکش شوند و لایه دوم آسفالت‌ریزی انجام شود.

وی بیان داشت: خیلی از مناطق که توسط شرکت‌های خدمات رسان حفاری‌شده بود ترمیم و لکه‌گیری شده و نیاز به روکش آسفالت دارند.

شهردار نهاوند در پاسخ به درخواست آسفالت معابر توسط شهروندان گفت: این مطالبه به‌حق مردم است ولی ظرفیت‌ها و منابع شهرداری هم محدود است ولی به این منظور پیگیری کردیم تا بحث معارضان و گاز کشی کارخانه آسفالت بعد از چندین سال انجام و حل شود.

وی ادامه داد: چندین میلیارد تومان برای این کارخانه هزینه شده و چند ملک خریداری شد والان گاز وصل است و احتیاج داریم برای گازسوز کردن همه فرآیندها چندین میلیارد دیگر هزینه کنیم.

یوسفی نوید افزود: یک سری ایرادات در حوزه اجرا در کارخانه قدیمی وجود داشت و کلیه مشعل‌ها و سیستم‌ها باید بروز شوند و حدود دو میلیارد تومان در فصل زمستان برای آن‌ها هزینه کردیم.

شهردار نهاوند گفت: همکاران در حوزه فنی در هفته‌های اخیر در این کارخانه تلاش کردند و مشغول به‌روزرسانی کارخانه در بحث گازسوز کردن و فیلترهای زیست‌محیطی هستند که در این بخش ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: الآن روزهای آخر کار است و تا کمتر از یک ماه آینده عملیات عمرانی و فنی و سایر موارد به‌روزرسانی در کارخانه آسفالت انجام و آماده فعالیت می‌شود.

یوسفی نوید وعده داد: با مساعد شدن هوا و خشک شدن مصالح به‌طوری‌که بتوانیم آن‌ها را پخت کنیم و طوری باشد که بتوانیم قیر اضافه کنیم و هم‌زمان بتوانیم در داخل شهر عملیات آسفالت‌ریزی را انجام می‌دهیم.

شهردار نهاوند در پایان گفت: معمولاً پیش‌بینی‌های هرساله اواسط اردیبهشت است که به یاری خدا تا این تاریخ کارها انجام شود و عملیات آسفالت‌ریزی معابر را شروع می‌کنیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213278
  • دیدگاه‌ها برای شروع عملیات آسفالت‌ریزی معابر نهاوند در نیمه اردیبهشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.