• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

شجاعت توام با تدبیر از حاج قاسم فرمانده ای جنگ آور در مسائل نظامی ساخته بود

  • کد خبر : 174759
  • 18 دی 1401 - 12:02
شجاعت توام با تدبیر از حاج قاسم فرمانده ای جنگ آور در مسائل نظامی ساخته بود

حضرت آقا بارها از کلید مکتب حاج قاسم استفاده کردند، منظور از مکتب حاج قاسم این است که افراد مثل حاج قاسم رشد کنند و در نهایت با شهادت دنیا را ترک کنند. به گزارش عصر همدان؛حسین ربیعی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در خصوص تبیین مکتب حاج قاسم گفت: […]

حضرت آقا بارها از کلید مکتب حاج قاسم استفاده کردند، منظور از مکتب حاج قاسم این است که افراد مثل حاج قاسم رشد کنند و در نهایت با شهادت دنیا را ترک کنند.

به گزارش عصر همدان؛حسین ربیعی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در خصوص تبیین مکتب حاج قاسم گفت: ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ واقعه تلخی در فرودگاه بغداد رقم خورد و دست جنایتکار نظام استکبار به خون فرماندهان آغشته شد.

 

وی افزود: حاج قاسم و ابومهدی همچنین یاران و همرزمانشان به دست خود شیطان بزرگ به شهادت رسیدند، که دو هفته بعد از آن مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۷ دی ماه اقامه شده به تبیین دامنه پرداختند که این نماز جمعه نکات قابل تاملی دارد.

 

مسئول فضای مجازی سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) در آن خطبه ها به ایام الله اشاره کردند و تشیع میلیونی سردار دلها بود، بعد از آن هم هدف قرار دادن بزرگترین پایگاه نظامی امریکایی ها یعنی عین الاسد که هیمنه و غرور امریکایی ها را در هم شکست.

 

وی گفت: حضرت آقا از کلید مکتب حاج قاسم استفاده کردند، منظور از مکتب حاج قاسم این است که افراد مثل حاج قاسم رشد کنند و در نهایت با شهادت دنیا را ترک کنند، با دست جنایتکار خود شیطان بزرگ به شهادت رسیده ویژگی های مکتب حاج قاسم ویژگی های مختلفی دارد که به طور خاص دنبال بیانات حاج قاسم می رویم.

 

حداقل ۱۲ ویژگی وجود دارد که در سال ۷۶ وقتی حضرت آقا حاج قاسم را به عنوان نیروی قدس منصوب می کند وی را شهید زنده خطاب می کند، علاوه بر آن نیز سیره عملی شهدا در زندگی حاج قاسم کاملاًًً مشخص بود.

در ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه ای تربیت یافته از مکتب امام ره بودند و شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در تمام این سالها بود.

شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و تمام محور مقاومت خونخواه او هستند.

نکته دیگر آن که مردم قدر حاج قاسم را دانستند و این ناشی از اخلاص او بود، چرا که اخلاص از ویژگی هایی است که خداوند در این دنیا مزدش را می دهد.

تشیع باشکوه از کاظمین تا نجف و کربلا، هر کدام جمعیتی غیر قابل باور داشت.

یکی دیگر از خصوصیات حاج قاسم در مسایل داخل کشور اهل حزب و جناح نبودند لیکن پر شدت انقلابی بود، ولایت مداری و جمهوری اسلامی یک کارخانه آدم سازی است.

شجاعت توام با تدبیر در میدان رزم و سیاست از او فرمانده ای جنگ آور در مسایل نظامی ساخته بود.

 

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174759
  • دیدگاه‌ها برای شجاعت توام با تدبیر از حاج قاسم فرمانده ای جنگ آور در مسائل نظامی ساخته بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.