• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

شبکه ای رفتار کردن در فضای مجازی عامل انسجام می شود/غلبه ی گفتمان بسیجی بر گفتمان ضدانقلاب در ۲۸ خرداد

  • کد خبر : 118624
  • 03 تیر 1400 - 8:28
شبکه ای رفتار کردن در فضای مجازی عامل انسجام می شود/غلبه ی گفتمان بسیجی بر گفتمان ضدانقلاب در ۲۸ خرداد

سرهنگ علی بقایی سواد رسانه ای و شبکه ای بودن را از عوامل مهم در تاثیر فضای مجازی دانست و گفت: بسیجیان به عنوان برجک های دیده بانی جزو پیشرویان این حوزه هستند. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده بسیج ناحیه همدان در مراسم تقدیر از گردان های برتر سایبری فضای مجازی در انتخابات […]

سرهنگ علی بقایی سواد رسانه ای و شبکه ای بودن را از عوامل مهم در تاثیر فضای مجازی دانست و گفت: بسیجیان به عنوان برجک های دیده بانی جزو پیشرویان این حوزه هستند.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده بسیج ناحیه همدان در مراسم تقدیر از گردان های برتر سایبری فضای مجازی در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: انتخابات پرشور مردم ایران به اتمام رسید و لطف خداوند در همراه کردن دلها  با محوریت و فرماندهی توسط رهبر معظم انجام شد.

وی افزود: از ۶ خرداد تا ۲۸ ام رهبر معظم انقلاب ۴ دیدار عمومی داشتند که اختصاصا به مشارکت و انتخابات اشاره کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به فعالیت فعالان فضای مجازی و فرماندهان گردان های سایبری بسیج گفت: کار بزرگی توسط فعالان بسیجی صورت گرفت و در هماهنگ سازی و تسخیر این فضا، گفتمان بسیجی بر گفتمان دشمن غلبه کرد و با وجود همه کارشکنی ها و توطئه ها مردم پای صندوق ها آمدند.

وی ادامه داد: با تمام درگیری هایی که برای ایرانیان مقیم صورت گرفت اما آنها فارغ از اینکه به چه کسی رای دادند پای کار آمدند و حماسه آفریدند ، همه این رویش ها را فضای مجازی پوشش داد و خنثی کرد چرا که امروز همه ما به یک درک مشترک رسیدیم که قرارگاه فضای مجازی دارای توانایی است  و امکان غلبه بر گفتمان دشمن وجود دارد مشروط به اینکه به لحظه اقدام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه به معنای واقعی دهکده شدیم و مرزها برداشته شده است افزود: امروز متوجه شدیم در یک روستا که ۵۰ سکنه دارد فضای مجازی و رسانه تاثیرگذار است.

بقایی افزود: امروز درآغاز راه هستیم و حالا که دولت انقلابی با همه کارشکنی ها توانست اطمینان مردم را جلب کند باید با کلید واژه امید، و نه امید واهی به گفتمان غربگرا پیروز شویم و امید برای پیشرفت کشور شکل گیرد.

وی با بیان اینکه بسیجیان برجک های دیده بانی هستند گفت: ما نسل ظهوریم و این انتخاب یک فرصت خوب و بی نظیر است که هر کس به سهم خودش باید استفاده کند و نکته دیگر مطالبه گری است که باید مستند صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: سواد رسانه ای و انسجام دو فرآیندی است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود .

بقایی افزود: سونامی رای دشمنان در ۲۸ خرداد ماه اتفاق نیفتاد و آخرین میخ بر تابوت دشمن خورد .

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118624
  • دیدگاه‌ها برای شبکه ای رفتار کردن در فضای مجازی عامل انسجام می شود/غلبه ی گفتمان بسیجی بر گفتمان ضدانقلاب در ۲۸ خرداد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.