• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

سیمای شهر اسدآباد در حال متحول شدن

  • کد خبر : 47568
  • 17 بهمن 1398 - 18:54
سیمای شهر اسدآباد در حال متحول شدن

شهر اسدآباد با قدمتی دیرینه هنوز چهره و سیمای کهن دارد که با ورود شهرداری جوان و خوش فکر و انجام فعالیت‌هایی در دو حوزه عمران و فضای سبز در حال متحول شدن است. به گزارش عصر همدان؛ از شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی سطح کشور یاد می‌شود که مدیریت خوب آن […]

شهر اسدآباد با قدمتی دیرینه هنوز چهره و سیمای کهن دارد که با ورود شهرداری جوان و خوش فکر و انجام فعالیت‌هایی در دو حوزه عمران و فضای سبز در حال متحول شدن است.

به گزارش عصر همدان؛ از شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی سطح کشور یاد می‌شود که مدیریت خوب آن می‌تواند کارایی و بهره وری بیشتر و بهتر را در خود قرار دهد.

شهرداری شهر اسدآباد نیز به عنوان یکی از این سازمان های اجتماعی، بایستی در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری گام برادرد، در این میان وجود مدیریت و تدبیری خوب می تواند مسیر را برای داشتن شهری توسعه یافته هموار کند.

شهرداری اسدآباد بعد از تغییراتی در انتخاب شهردار، فردی را در خود جای داد که تمام سختی های مدت فرجام نافرجام را از یاد برد.

علیرضا فعله گری به عنوان شهرداری جوان، پر از ایده، کاربلد و پاشنه کشیده پای کار آمد تا سروسامانی به امور شهری بدهد.

وی از ابتدای خدمت در این عرصه با خدمات شایان خود و مدیریت صحیح و به جا، اعتماد شهروندان را به خود جلب و در مسیر توسعه شهری گام برداشت.

در جهت آگاهی بیشتر عموم و دیگر دستگاه ها دهه مبارک فجر را بهانه ای دانسته و بر آن شدیم تا مروری بر عملکرد شهرداری اسدآباد داشته باشیم.

شهردار شهر اسدآباد با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیتهای این سازمان در طی دهه امسال پرداخت و اظهار کرد: در سالجاری پروژه روکش آسفالت میدان امام و لکه گیری آسفالت معابر شهر (شهرک فرهنگیان،شهرک یادگار امام، شهرک قندی، شهرک پاسداران ، روکش خیابان ۱۵ خرداد ، محله ی اسلام آباد و لکه گیری تمامی معابر سطح شهر و ..) با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

علیرضا فعله گری با اشاره به اجرای آماده سازی و جدول گذاری معابر، گفت: این عملیات با اعتبار ۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی  از تکمیل جاده سلامت شهر اسدآباد خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار شهر اسدآباد با اشاره به تکمیل و جالیزکاری در میدان شهرک فرهنگیان، گفت: برای اجرای این عملیات ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ساخت جداره سازی کانال واقع در کمربندی شهدا و خط کشی خیابان های سطح شهر را از دیگر پروژه های شهرداری خواند و افزود: این دو عملیات ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه برداشته است.

فعله گری گفت: پروژه ساخت المان شهدای گمنام یکی از پروژه های نیمه تمام شهرداری بود که با اجرای این طرح و محوطه سازی بااعتبار ۲۰۰ میلیون ریال تکمیل شد.

وی نصب علائم راهنمایی رانندگی،  بیس ریزی و تسطیح خیابان ها و معابر سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و افزود: در طی این مدت ۷۵۰ سرویس نخاله های ساختمانی در حواشی جاده های ورودی و خروجی شهر جمع آوری شد.

شهردار شهر اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به فعالیتهای واحد فضای سبز شهرداری پرداخت و گفت: ساماندهی مسیر تانکرهای آب، وضعیت پیمانکاران پارک‌ها، رفع انسداد و گرفتگی مشکل منهول دستشویی پارک ملت، اصلاح وضعیت باغچه های اطراف مسجد پارک ملت و ساخت پیاده رو ، هم سطح سازی وتامین خاک مورد نیاز برای کاشت چمن درمیدان و محوطه فضای سبز فرهنگیان از جمله این فعالیتهاست.

وی یکی از اقدامات شهرداری در فضای سبز را لوله کشی آب غیرشرب برای درختان تازه کاشته شده در مسیر پله جاده سلامت دانست و گفت: برای جلوگیری از آتش سوزی علف‌های هرز خشک شده پارک شهید مدنی (جنگلی ) چیده شدند.

فعله گری از نصب آبخوری جدید درپارک ملت خبرداد و افزود: به درخواست مردم تانک آب پارک رضوان جابه جا شد.

وی با اشاره به تعمیر چراغ های پارک باهنر و بازگردانندن روشنایی به شبهای تاریک پارک، گفت: البته چراغ های روشنایی پارک جنگلی نیز تعمیر و تعویض شد.

شهردار شهر اسدآباد ساخت راه آب و جدول گذاری مسیر آب از حوض آبشار مصنوعی پارک جنگلی به حوض ماهی و سم پاشی سه نوبت شته و سایر آفات درختان کل سطح شهر وپارک ها در تابستان، نظافت حوض ماهی در چندین نوبت را از دیگر اقدامات واحد فضای سبز برشمرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47568
  • دیدگاه‌ها برای سیمای شهر اسدآباد در حال متحول شدن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.