• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

سیلاب و آب گرفتگی در برخی روستاهای کبودراهنگ

  • کد خبر : 159965
  • 08 مرداد 1401 - 8:58
سیلاب و آب گرفتگی در برخی روستاهای کبودراهنگ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: به دنبال وقوع سیلاب و آب گرفتگی در برخی روستاهای شهرستان کبودراهنگ چندین روستا درگیر این موضوع شده بود که با ورود نیروهای امدادی و بسیج کمک رسانی و امداد و نجات انجام شد. سرهنگ حسین سوری، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصرهمدان؛ با اشاره به روستاهای درگیر […]

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: به دنبال وقوع سیلاب و آب گرفتگی در برخی روستاهای شهرستان کبودراهنگ چندین روستا درگیر این موضوع شده بود که با ورود نیروهای امدادی و بسیج کمک رسانی و امداد و نجات انجام شد.

سرهنگ حسین سوری، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصرهمدان؛ با اشاره به روستاهای درگیر افزود: در روستاهای دولی،احمد آباد و قراگل امداد رسانی از آغازین ساعات بامداد امروز صورت گرفته و متاسفانه برخی خانه ها خسارت دیده اند

وی با اعلام آمادگی از ورود نیروهای بسیج و سپاه برای امداد رسانی گفت: سپاه و بسیج مهیای ورود به صحنه امدادرسانی در همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، و غیره جهت مقابله با بحران است.

وی با درخواست از مردم شهرستان خاطر نشان کرد: ازکشاورزان و دامداران عزیز تقاضا می شود در این خصوص احتیاط نموده ومراقب گله ها و دامهایشان باشند و از قرار گرفتن آنها در مسیر سیلاب ها و مناطق خطر جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159965
  • دیدگاه‌ها برای سیلاب و آب گرفتگی در برخی روستاهای کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.