• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

سیاست شهرداری، برف‌روبی مکانیکی است

  • کد خبر : 212030
  • 07 اسفند 1402 - 13:38
سیاست شهرداری، برف‌روبی مکانیکی  است
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه سیاست شهرداری آن است که عملیات برف روبی کاملا مکانیکی انجام و کمترین ضرر به محیط زیست و سطوح برسد، گفت: تعطیلی و تأخیر در بازگشایی ادارات فرصت می‌دهد تا اقدامات لازم به خوبی انجام شود.

حامد جلیلوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به بارش بارش‌ برف در استان و همدان گفت: خوشبختانه با توجه به تمهیدات شهرداری همدان اقدامات لازم چه در زمان بارش و بعداز بارش در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه همه نیروهای شهرداری با تمام قدرت پای کار هستند، افزود: حدود هزار نفر از نیروهای شهرداری در شبانه روز گذشته کمترین استراحت را داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات در اختیار نیروهای بود تا مسیر تردد مردم پاکسازی شود.

جلیلوند با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس و تأخیر در بازگشایی ادارات اقدام خوبی و مفیدی برای کمک به خدمات‌رسانی بهتر به مردم است، تصریح کرد: این تعطیلی و تأخیر در بازگشایی ادارات فرصت می‌دهد تا اقدامات لازم به خوبی انجام شود و شاهد ترافیک در خیابان‌ها با دلیل برف نباشیم.

وی ادامه داد: سیاستی که در نظر داریم آن است عملیات برف روبی کاملا مکانیکی انجام و کمترین ضرر به محیط زیست و سطوح برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در پایان گفت: استفاده از ماسه و نمک آثار و مضرات زیادی برای طبیعت دارد و تعطیلی باعث می‌شود فرصت بیشتری برای آماده سازی معابر داشته باشیم و بازگشایی معابر کمترین ضرر محیط زیستی را داشته باشد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212030
  • دیدگاه‌ها برای سیاست شهرداری، برف‌روبی مکانیکی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.