• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

سپاه ناحیه همدان ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌کند/ محفل هابیلیان یادواره شهدای ترور در همدان

  • کد خبر : 46284
  • 10 بهمن 1398 - 12:00
سپاه ناحیه همدان ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌کند/ محفل هابیلیان یادواره شهدای ترور در همدان

محمد رضا سرمدی گفت: به مناسبت دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «انقلاب اسلامی زنده و پویا، پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» در سپاه ناحیه همدان برگزار می شود. مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و تبریک چهل […]

محمد رضا سرمدی گفت: به مناسبت دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «انقلاب اسلامی زنده و پویا، پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» در سپاه ناحیه همدان برگزار می شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال با سال های قبل فرق دارد و برنامه با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

وی افزود: مراسمات زیادی شامل جشن های بزرگ انقلاب و غباروبی مزار شهدا و مسابقات ورزشی در مکان های عمومی و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

سرمدی با اشاره به نلفیق دهه فجر و اربعین سردار شهید سلیمانی گفت: محفل هابیلیان یادواره شهدای ترور را با سخنران مطرح کشوری داریم چرا که سردار سلیمانی نیز از شهدای ترور است و تاکنون ۱۷۰۰۰ شهید ترور داشته ایم.

وی دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه های فرهنگی دانست و عنوان کرد: برنامه خاطرات زندانیان سیاسی را امسال جزو برنامه های فرهنگی قرار داده ایم.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان گفت: مراسم ختم قرآن برای سردار شهید سلیمانی از برنامه های ویژه امسال است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46284
  • دیدگاه‌ها برای سپاه ناحیه همدان ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌کند/ محفل هابیلیان یادواره شهدای ترور در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.