• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

سومین خانه هلال روستایی در اشتران بازگشایی شد/توانمندسازی جوانان روستایی برای مواجه با حوادث در خانه های هلال

  • کد خبر : 87131
  • 14 مهر 1399 - 10:00
سومین خانه هلال روستایی در اشتران بازگشایی شد/توانمندسازی جوانان روستایی برای مواجه با حوادث در خانه های هلال

رضا عزیزی با اعلام اینکه تا پایان سال پنج خانه هلال روستایی در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: تاکنون خانه های هلال در سه روستای محمودآباد، سوتلق و اشتران با رویکرد توانمندسازی جوانان روستایی برای مواجه با حوادث بازگشایی شده است. رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تویسرکان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر […]

رضا عزیزی با اعلام اینکه تا پایان سال پنج خانه هلال روستایی در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: تاکنون خانه های هلال در سه روستای محمودآباد، سوتلق و اشتران با رویکرد توانمندسازی جوانان روستایی برای مواجه با حوادث بازگشایی شده است.

رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تویسرکان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه در سال جاری افتتاح پنج خانه هلال در تویسرکان در دستور کار این ارگان قرار دارد، گفت: در شهریور ماه سال جاری شاهد افتتاح دو خانه هلال در دو روستای محمودآباد و سوتلق بودیم و به تازگی نیز خانه هلال روستای اشترمل بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه بهره برادری از دو خانه هلال دیگر در دو روستای میانده و ولاشجرد نیز در پیش داریم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تویسرکان به دنبال توانمندسازی نوجوانان و جوانان روستایی درخصوص برنامه های امدادی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تویسرکان افزود: بنابراین نه تنها جامعه شهری بلکه آحاد مردم به ویژه جوانان در مناطق روستایی هم ضروری است تا در حوزه امداد و نجات آموزش های لازم را فرا گیرند.

عزیزی با بیان اینکه هدف اصلی ما تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر درروستاهای دارای خانه هلال است، تصریح کرد: در خانه های هلال روستایی آموزش هایی درخصوص خودامدادی و دگرامدادی در رده های سنی به تفکیک جنسیت خواهران و برادران برگزارمی شود.

به گزارش عصر همدان، عصر روز گذشته با حضور بخشدارمحترم بخش مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج روستا، امام جماعت، دهیار وشورای اسلامی روستای اشتران بازگشایی شد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87131
  • دیدگاه‌ها برای سومین خانه هلال روستایی در اشتران بازگشایی شد/توانمندسازی جوانان روستایی برای مواجه با حوادث در خانه های هلال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.