• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

سفر وزیر میراث فرهنگی و معوان وزیر نیرو به نهاوند/ لزوم جذب اعتبار برای ساماندهی سراب ها و تعیین تکلیف موزه و معبد لائودیسه

  • کد خبر : 173519
  • 05 دی 1401 - 21:53
سفر وزیر میراث فرهنگی و معوان وزیر نیرو به نهاوند/ لزوم جذب اعتبار برای ساماندهی سراب ها و تعیین تکلیف موزه و معبد لائودیسه

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر در پایان هفته به نهاوند سفر می کنند. به گزارش عصر همدان، با دعوت علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و آرش کردی معاون وزیر نیرو و مدیر […]

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر در پایان هفته به نهاوند سفر می کنند.

به گزارش عصر همدان، با دعوت علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و آرش کردی معاون وزیر نیرو و مدیر عامل توانیر در نهاوند حضور خواهند یافت.

ضرغامی روز پنج شنبه ۸ دی ماه به نهاوند خواهد آمد و مشکلات حوزه های میراث فرهنگی و صنایع دستی نهاوند را بررسی خواهد کرد.

تخصیص اعتبارات برای فعالان حوزه های صنایع دستی از مهمترین مطالبات این قشر و ایجاد بازارچه فروش صنایع دستی نهاوند از جمله درخواست های این کارآفرینان است.

همچنین با توجه به تعطیلی تنها موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند به دلیل نبود مکان مناسب؛ سفر وزیر میراث فرصت مناسبی برای تعیین تکلیف موزه شهرستان تاریخی نهاوند است.

تامین اعتبارات مناسب برای ادامه کاوش معبد لائودیسه که هنوز به سرانجام نرسیده است از دیگر مطالبات مهم مردم در این سفر است.

همچنین با توجه به تاریخ ۷ هزار ساله نهاوند و داشتن مکان های تاریخی و مذهبی و وجود چندین سرآب پرآب و زیبا مانند گیان، گاماسیاب و فارسبان، پیگیری و گرفتن اعتبارات برای ساماندهی مکان های تفریحی، تاریخی، بومگردی و سراب های نهاوند در این سفر بسیار اهمیت دارد.

سفر مدیرعامل توانیر به نهاوند

همچنین با توجه به مشکلات تامین برق برخی صنایع نهاوند با دعوت نماینده شهرستان، آرش کردی معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر روز چهارشنبه به نهاوند سفر می کند.

هدف از این سفر توسعه زیر ساخت های برق شهرستان و بازدید از روند ساخت پست های ۶۳/۲۰ کیلوولت نهاوند ۳ و نهاوند ۴ است.

همچنین در این بازدید تسریع در شروع عملیات پست فوق توزیع ۲۳۰/۶۳ نهاوند ۵ مورد تاکید می باشد.

امیدواریم سفر مسئولان کشوری به نهاوند ثمره و نتایج قابل لمسی داشته باشد و زمینه توسعه شهرستان در بخش های مختلف را فراهم کند.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173519
  • دیدگاه‌ها برای سفر وزیر میراث فرهنگی و معوان وزیر نیرو به نهاوند/ لزوم جذب اعتبار برای ساماندهی سراب ها و تعیین تکلیف موزه و معبد لائودیسه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.