• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

سرعت غیر مجاز دلیل اصلی تصادفات/ در ۲۴ ساعت گذشته ۹ تصادف جرحی و خسارتی در راه های استان داشتیم

  • کد خبر : 42420
  • 19 دی 1398 - 14:19
سرعت غیر مجاز دلیل اصلی تصادفات/ در ۲۴ ساعت گذشته ۹ تصادف جرحی و خسارتی در راه های استان داشتیم

سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ تصادف جرحی و خسارتی در راه های استان رخ داده است، گفت: علت اصلی این تصادفات سرعت غیر مجاز بوده است. رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در شرایط فعلی همه راه های استان برای تردد […]

سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ تصادف جرحی و خسارتی در راه های استان رخ داده است، گفت: علت اصلی این تصادفات سرعت غیر مجاز بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در شرایط فعلی همه راه های استان برای تردد خودروهای برون شهری باز است اظهار کرد: در حال حاضر مسئله قابل ملاحظه در راه ها لغزندگی جاده است.

وی با اشاره به اینکه در گردنه های استان لغزندگی در روزهای آتی به دلیل کاهش دما محسوس می شود، افزود: به رانندگان توصیه می شود در این محورها با تجهیزات زمستانی تردد کنند.

عزیزی با بیان اینکه ترافیک در هیچ یک از مسیرهای برونی استان وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر عبور خودروها بدون زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان همدان در خصوص تصادفات جرحی و فوتی در ۲۴ ساعته گذشته خاطرنشان کرد: در مجموع ۹ تصادف در محورهای استان اتفاق افتاده که چهار تصادف آن منجر به زخمی شدن ۵ نفر شده است.

عزیزی اضافه کرد: در ۵ تصادف دیگر نیز خسارت به خودروها رسیده و خوشبختانه در این تصادفات فوتی نداشته ایم اما دلیل اصلی این تصادفات سرعت غیر مجاز راننده بوده است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42420
  • دیدگاه‌ها برای سرعت غیر مجاز دلیل اصلی تصادفات/ در ۲۴ ساعت گذشته ۹ تصادف جرحی و خسارتی در راه های استان داشتیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.