• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
جانشین پدافند غیرعامل کشور:

سردار سلیمانی کشورهای اسلامی را متحد کرد

  • کد خبر : 208566
  • 14 دی 1402 - 19:13
سردار سلیمانی کشورهای اسلامی را متحد کرد
جانشین پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی توانست کشورهای اسلامی را با یکدیگر متحد کند، گفت: در مقابل این اتحاد، جامعه آمریکایی و اسرائیلی و صعودیایی هر چقدر که فکر کنید برای داعش هزینه کردند اما در نتیجه حاج قاسم بود که پایان داعش را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» بعدازظهر امروز سردار مهدی روحانی در مراسم یاد بود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه کشورهای اسلامی از زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی تأسیس شد اتحاد داشتند که نگذارند شکل بگیرد، گفت: متأسفانه موفق نشدند و همه کشورهای اروپایی به نوعی نگذاشتند ملت فلسطین سرزمین داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همیشه شعار رژیم کودک‌کش صهیونیستی ارتش شکست ناپذیر بوده است، افزود: مقاومت طی سال‌ها ادامه پیدا کرد و امروز طوفان‌الاقصی ثابت کرده است که رژیم غاصب صهیونیستی با گروه سه هزار نفری شکست می‌خورد.

جانشین پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: روح بزرگ مجاهدینی همچون حاج قاسم سلیمانی، حسین همدانی، رسول استوار، سید رضی موسوی و حسین غنی زاده شاد که پیوسته جبهه تشکیل دادند و همه کشورهای اسلامی را با یکدیگر متحد کردند‌.

روحانی با بیان اینکه ۹۰ درصد سوریه، ۳۰ درصد لبنان و ۵۰ درصد عراق به دست داعش افتاده بود، گفت: آن موقع بود که باید یک نفر پیدا می‌شد تا از حیثیت و شرافت اسلام دفاع کند و آن‌موقع پیشگامانی مثل شهیدان سلیمانی، سیدرضی و همدانی متحد شدند و از حرمین شریف و سرزمین‌های اسلامی دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی با همه نیروهایی که در کشورهای اسلامی بودند توانست جامعه اسلامی را متحد کند در مقابل این اتحاد، جامعه آمریکایی و اسرائیلی و صعودیایی هر چقدر که فکر کنید برای داعش هزینه کردند.

جانشین پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در کنار رهبران مقاومت نقش ارزنده و کلیدی داشت، افزود: در طول سال‌های که در کنار ایشان بودم هیچ‌گاه چهره سردار سلیمانی برافروخته نشد، همیشه صبور و ساکت و پیوسته امیدوار به رحمت الهی بود.

روحانی با بیان اینکه سردار سلیمانی نگاه عمیقی به جهان اسلام داشت، تصریح کرد: ایشان شب و روز نداشت، بارها شاهد بودم ۱۰ روز حتی نیم ساعت هم نمی‌خوابید و گاهی در ماشین که بود در حد یک‌ ربع از خستگی خوابش می‌برد.

وی ادامه داد: حجاب شما نتیجه مقاومت آن‌هایی است که در جبهه مقاومت ایستادند و نگذاشتند نیروهای خارجی وارد کشور شوند، هدف داعش سرنگونی ایران بود و چون ایران مقابل اسرائیل ایستاد آن‌ها همه کشورها را از ترکیه تا اردن خریدند و فقط ایران برابر آن‌ها مقاومت کرد.

جانشین پدافند غیرعامل کشور به خصوصیات اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: از خصوصیات ایشان آن بود که همه را همچون دختر و ناموس خود می‌دانست.

روحانی با بیان اینکه حاج قاسم مردی به تمام معنا جوانمرد بود، عنوان کرد: ایشان از همه زندگی خود گذشت و جان خود را در ترور ناجوانمردانه دشمنان فدا کرد.

وی ادامه داد: زیارت عاشورا و توسل او به حضرت سیدالشهدا علیه السلام هیچگاه ترک نمی‌شد و همیشه ذکر امن یجیب و ذکر صلوات بر لب داشت.

جانشین پدافند غیرعامل کشور در پایان گفت: شهدایی که کنار حاج قاسم سلیمانی بودند، در جوار رحمت حق آرام گرفتند و این آرامش نتیجه مجاهدتی است که در طول حیات خود داشتند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208566
  • دیدگاه‌ها برای سردار سلیمانی کشورهای اسلامی را متحد کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.