• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

سردار سلیمانی سرباز ولایت و پرورش‌یافته مکتب امام بود/ آمریکا در منطقه به آخر خط رسیده است

  • کد خبر : 40757
  • 13 دی 1398 - 12:54
سردار سلیمانی سرباز ولایت و پرورش‌یافته مکتب امام بود/ آمریکا در منطقه به آخر خط رسیده است

امام‌جمعه نهاوند گفت: شهادت برای سردار حاج قاسم سلیمانی سعادت است چون ایشان سرباز ولایت و پرورش‌یافته مکتب امام راحل بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی کمترین پاداش مجاهدت‌های ایشان در طول عمر بابرکتشان بود. وی اظهار داشت: مردم ما […]

امام‌جمعه نهاوند گفت: شهادت برای سردار حاج قاسم سلیمانی سعادت است چون ایشان سرباز ولایت و پرورش‌یافته مکتب امام راحل بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی کمترین پاداش مجاهدت‌های ایشان در طول عمر بابرکتشان بود.

وی اظهار داشت: مردم ما یقیناً با شهادت سردار سلیمانی مستحکم‌تر و متحدتر می‌شوند و در اطاعت از ولی‌فقیه جدی‌تر و مصمم‌تر می‌شوند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که امام راحل فرمود؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود٬ انقلاب اسلامی نیز از ابتدای پیروزی انقلاب شهدای زیادی همچون شهید سلیمانی تقدیم کرده است.

وی بابیان اینکه ما شهیدانی مانند شهید باهنر، بهشتی و مطهری را تقدیم انقلاب کرده‌ایم، گفت: مطمئناً فرزندان رشید دیگری که ایشان تربیت کردند این راه پرافتخار و باعزت را ادامه می‌دهند.

مغیثی اظهار داشت: شهادت برای سردار سلیمانی سعادت و برای دشمنان ننگ و نفرت است بنابراین مردم ایران اسلامی با شهادت سردار سلیمانی از دشمنان بیش از پیش تنفر خواهند داشت.

وی بیان داشت: مردم ما قدردان شهدا و ادامه‌دهنده راه شهدا در اطاعت از ولی‌فقیه هستند و مسیر پرافتخار شهید سلیمانی را باقدرت ادامه می‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند باربیان اینکه امریکا امروز در منطقه به آخر خط رسیده و در منطقه جنگ های نیابتی راه انداخته‌ است، گفت: با رشادت های سردار سلیمانی ها همواره آمریکایی ها شکست‌خورده آمد و این محور مقاومت بوده که باقدرت به راهبرد خود ادامه داده است.

وی افزود: ابن جنایت باعث رسوایی آمریکایی در منطقه می‌شود و فتنه‌های اخیر در کشورهای منطقه باعث شد مردم منطقه امریکا را بیشتر بشناسند.

مغیثی گفت: این اقدامات زمینه‌ای برای بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه خواهد شد چون تا زمانی که امریکا در منطقه است این منطقه روی آرامش به خود نمی‌بینند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40757
  • دیدگاه‌ها برای سردار سلیمانی سرباز ولایت و پرورش‌یافته مکتب امام بود/ آمریکا در منطقه به آخر خط رسیده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.