• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود

  • کد خبر : 97352
  • 30 آذر 1399 - 10:59
سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود، بااشاره به ساده‌زیستی ایشان گفت: وی زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و هیچ گاه به مسائل دنیایی اهمیت نمی‌داد. به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تسلیت عروج ملکوتی سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سابق […]

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود، بااشاره به ساده‌زیستی ایشان گفت: وی زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و هیچ گاه به مسائل دنیایی اهمیت نمی‌داد.

به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تسلیت عروج ملکوتی سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: ایشان یکی  از فرماندهان قدر و شجاع  و از بزرگان سپاه بود.

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن در جبهه‌های نبرد نقش‌آفرینی کرد، گفت: این فرمانده بزرگ در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف دچار مجروحیت شدیدی از ناحیه کل بدن شدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرمانده قاطع و با صلابتی بود، بیان کرد: ایشان هیچ گاه ولایت را رها نکرد و تا آخرین لحظه عمر با برکت خود همراه با ولایت و در راه ولایت بود و همواره در تلاش بود تا اوامری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند به موقع انجام و عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود، به ساده‌زیستی ایشان اشاره و عنوان کرد: ایشان زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و هیچ گاه به مسائل دنیایی اهمیت نمی‌داد.

سردار فرجی با بیان اینکه سردار ابوحمزه بدون هیچ چشم‌داشتی نسبت به انقلاب و نظام انجام وظیفه می‌کرد، گفت: ایشان همواره خود را مدیون نظام و انقلاب می‌دانست و یک فرمانده میدانی بود که چهار دهه دور از موطن خود به خاطر انقلاب از یک استان به استان دیگر در حال جابجایی بود و

وی سردار ابوحمزه را استاد اخلاق و مفسر قرآن دانست و عنوان کرد: این فرمانده دلاور استاد ارزشمندی برای نهج البلاغه بود و تمام رفتار، کردار و گفتار ایشان بر اساس قرآن و احادیت بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه همدان در دوران فرماندهی سردار ابوحمزه دوران با اقتداری داشت، به مهم‌ترین اقدامات این فرمانده شجاع در همدان اشاره و اظهار کرد: ایشان در بحث پویایی بسیج عملکرد بسیار درخشانی در استان داشت.

وی با اشاره به اینکه سردار ابوحمزه چهره واقعی افرادی را که معاند و ضد انقلاب بودند، نشان داد، اضافه کرد: در دورانی که سردار ابوحمزه در همدان فرمانده بودند در استان از نظر سیاسی یک شرایط خاصی وجود داشت که نیاز بود اقدامات ارزشمندی در راستای جلوگیری و برخورد با برخی افراد داشته باشیم که در این موضوع ایشان بسیار قدرتمندانه عمل کرد و در برخورد با افرادی که معاند و مخالف نظام بودند اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه سردار ابوحمزه در بحث بصیرت‌افزایی و روشنگری اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد، گفت: در این خصوص بدون آنکه برخورد یا ناراحتی به وجود آید اقدامات بسیار اثربخشی انجام دادند.

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه در موضوع حلقه‌های صالحین اقدمات ارزشمندی انجام داد، گفت: ایشان در بحث پیگیری اعزام نیرو به جبهه‌های مقاومت و پشتیبانی از این جبهه اقدامات مهمی انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در زمان فرماندهی سردار ابوحمزه در همدان، تیپ انصار همدان از لحاظ کمی و کیفی اقدامات ارزشمندی در غرب کشور انجام داد، یادآور شد: ایشان یکی از فرماندهان برتر در زمان بحران بود و مجموعه سپاه نسبت به ایشان اهمیت خاص و ویژه‌ای  قائل بود و از نگاه، رفتار و گفتار این فرمانده بزرگ در مجموعه مرکزی خود به نحو احسن استفاده می‌کرد و از ایشان مشورت می‌گرفت.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97352
  • دیدگاه‌ها برای سردار ابوحمزه فرمانده روزهای سخت و مرد بحران بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.